Scoate bujia, pune-i fisa si fa-i un contact ferm cu masa drujbei. Atentie: te poti curenta la peste 10KV daca contactul cu masa nu este ferm. Poti folosii o sarma pentru contact decat sa tii mana in acel loc. Incearca sa pornesti drujba fara sa ai robinet-ul de benzina deshis. Asigura-te ca in bujie apare scanteie intermitenta. Distanta electrozilor bujiei este cruciala in pornirea ei. Asigura-te ca nu e de aproximativ 0. 75mm Daca ai scanteie, intoarce drujba cu filet-ul bujiei in jos cu robinet-ul inchis mai da-i 2-3 porniri pentru evacuarea uleiului din camera de ardere, atat cat este posibil. Monteaza bujia la loc, dar nu inainte de verificarea optica a garniturii acestei bujii. Ai putea pune 1ml de benzina inainte sa infiletezi bujia la locul ei. Acum, deshide robinet-ul de benzina, scoate furun-ul din carburator verifica daca exista alimentare cu carburant lejera. Pune din nou furtunl de alimentare si reincearca pornirea ei. Daca problema persista e chestie de carburatie.
Nota: se poate folosii un spray de pornire in aceasta faza, pentru a ajuta motor-ul sa porneasca. Spray-ul va fi folosit prin Admisie.
Du-o la service sau la cineva care se pricepe.e posibil sa fie inecata de la prea mult ulei, ori in benzina, ori in rezervor.
Incearca sa ii iei bujijos, sa verifici atingand de cilindru, daca scoate scanteie si apoi da-i vreo 10-15 sfori fara bujie.