| ionut9908 a întrebat:

În urmă cu o lună am achiziționat o ladă frigorifică de pe site la Flanco și de 3 zile am pus-o în funcțiune, iar problema este că nu se mai oprește deloc. Termenul de returnare a expirat. Ce aș puteau să fac?

9 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

Si eu am un congelator mare, de aproape 300 litrii.
Dupa ce-l curat, tine chiar peste 24 ore pana ce atinge temperatura normala de functionare (cu alimentele puse in interior).

Problema sa-ti faci doar daca dupa 6-9 ore apa din flaconul de proba nu ingheata si nici nu raceste, iar alimentele dupa o zi de functionare nu ingheata.
De asemenea, poti sa-ti faci problema si atunci daca alimentele s-au inghetat boc, dar racirea functioneaza in continuu, temperatura ajungand mult mai mic decat ceea reglata.

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Pregatesti o copie dupa factura si garantia. Suni la telefonul de pe garantie si vine service-ul acasa si ti-o repara. Garantia o dai in original si factura in copie. Ei o pot repara pe loc sau o duc (pe cheltuiala lor) la service. Si revenirea se face tot pe cheltuiala lor. Daca se intampla altfel ii anunti ca vei face plangere la ANPC si apoi faci plangerea online.

| Holiday a răspuns:

Defineste "deloc". Cat timp ai asteptat? Ai bagat ceva in ea, sau e goala?
Ideea e ca prima data dureaza un timp destul de mare pana ajunge la temperatura de lucru, iar daca ai bagat si diverse lucruri in ea, timpul se prelungeste.

| ionut9908 explică (pentru Holiday):

Da, am avut ceva băgat în ea. Nu am știut că trebuie să meargă de la început fără să bag nimic în ea.

| Holiday a răspuns (pentru ionut9908):

Nu trebuie sa mearga goala, nu e problema ca ai umplut-o, doar ca dureaza mult pana ajunge la -18 grade sau cat are temperatura de lucru. Las-o macar 24h fara sa-i deschizi capacul, si de abia apoi fa-ti probleme ca nu se opreste.

| dannyel86 a răspuns:

Termenul de returnare de 15-30 de zile nu se refera la posibilele probleme de functionare. Acestea intra in garantia standard de 2 ani de zile. Daca dispozitivul face probleme si consideri ca e ceva in neregula cu el (se incalzeste excesiv sau functioneaza non-stop), poti cere o verificare in service a produsului.
Asigura-te ca lada frigorifica este situata in spatiile recomandate de producator.
O poti analiza chiar tu la domiciliu:
- scoate-o din priza 15-30 minute;
- vezi daca raceste interiorul;
- analizeaza temperatura carcasei de jur imprejur;
- asigura-te ca are capacul inchis etans si ca nu sunt obiecte care sa-i ingreuneze functionalitatea;
Nu toti ne pricepem la toate domeniile, de aceea iti recomand sa chemi un cunoscator / un specialist, inainte de a o returna in magazin.
Tine cont de indicatiile din manual ale producatorului: numai asa produsul este asigurat ca va functiona corect.

| xerxes1 a răspuns:

Daca ai umplut-o cu alimente o sa se opreasca dupa 5 zile.
Trbuia sa o bagi in priza goala.

| Raducons a răspuns:

Mai este valabila garantia si poti apela ca sa trimita pe cineva acasa si sa rezolve problema.Incearca sa ii contactezi si sa vina un meserias acasa, eu asa am facut si am rezolvat.

| ionut9908 explică:

Problema e că nu am garanția. Cineva mi-a spus că trebuie să o scot de pe site la ei și nu știu cum

Întrebări similare