| GreabDaniela a întrebat:

Buna ziua,
acum un an am facut cateva comenzi la un producator de plante si ultimele plantute s au ofilit
I-am trimis email si mi-a returnat banii imediat dar m-a si blocat peste tot!
Aalaltaieri mi-am dat seama cand am incercat sa fac o noua comanda si cu mari chinuri, de pe un alt email si numele mamei am reusit(nu gasesc in alta parte floricelele alea)
Astazi am intrebat de ce nu mi ajunge comanda si au spus ca nu mi mai vand pentru ca le am spus ca s au ofilit margaretele anul trecut si mi-au trimis banii
Este normal un producator sa refuze vanzarea pentru ca i s-a facut un "retur"?

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Da este normal, ei iti returneaza banii, te blocheaza cum ai spus, ori te au in lista neagra, pentru ca nu esti un client bun.
Plantele alea sau ofilit, au murit din vina ta, nu din vina lor.
Ce ar fi ca toti sa cumpere plante, sa nu se priceapa, sa nu aibe grija de ele si apoi toti sa ceara banii inapoi?

Asa ca ei au avut situatia asta, mai mult ca sigur, si logic dai faliment asa, csa urmare se bazeaza doar pe oameni care stiu ce vor, care se pricep sa ingrijeasca plante si in felul asta ei nu au reclamatii.

Oamenii probabil stiu ce plante aul ce marfa au, stiu ce trimit, este imposibil sa se intimple ceva, pana marfa ajunge la client.

Si eu am comandat ceva Pomi pentru mama acolo in RO, aia au spus garantam, bla bla, cand au ajus pomi, mama a spus, asa ceva n-a vazut de cand este ea laughing nu avea cum acei pomi sa se usuce, sa p[ateasca ceval la cum erau ambalati, la cit de bine aratau, erau perfecti, plus umezeala sa ajunga si o saptamana pe drum.

Acum, mama o avut grija de ei, in acelasi timp sora mea a luat si ea, tot atunci, a mamei arata de nu se poate, a lui sora mea sta sa se uste laughing

Mama o spus, daca nu-i uda, daca nu-i ingrijeste, uita de ei.Nu va ginditi ca daca plantele nau gura, gata am plantat, deacu planta aia singura trebuie sa aiba grija.Da are grija dar nu se poate uda singura, stropi si asa mai departe.

Daca produsele, plantele in cazul tau, ajung la tine in stare deteriorata, tu, cand vine pachetu, faci poze la pachet asa cum este el, fara sa il deschizi, eventual daca pe unele locuri este rupt, indoiet si asa mai departe insisti cu poze acolo.

Apoi deschizi pachetu, vezi produsele si faci iar poze.
In felul asta ai ce le arata celor care au trimis care au vindut.Pentru ca de nu faci asa, ei cred ca marfa lor este super, ar putea sa fie, dar cei care le transporta ar putea intirzia si asa mai departe.

Eu asa fac orice cumpar online, fac poze la lachet cand vine, desfac, fac iar poze.

Uneori daca nu ai o dovada clara, poate sa nu-ti dea nimic inapoi, chiar de ai tu dreptate.
Deci pe viitor fa poze, in ziua de azi orice copil de la 2 ani in sus pana la ala de 90 are telefon mobil.

Nu zic acum ca este vina ta, sau vina alora, ar putea fi si vina celor care asigura transportul caz in care tu nu ai nici o vina.
Dar daca nimeni nu arata chestia asta producatorului, ala de stie ca el trimite marfa buna, se gindeste ca cumparatorul n-a avut grija de planta.

Sint si uni vinzatori de astia care nu produc ei, astia tot ce se poate sa fie neseriosi, merg pe ideea doar sa faca bani, nu se pricep sa gestinoneze totul pana la capat, cand vede ca oamenii comenteaza, ii blocheaza si lasa ca is destui care cumpara si tac nu zic nimic.

Cumpara de la altii, sau mergi tu la cei care produc si cumpara, ori de la magazin, cel putin vezi acolo la fata locului ce cumperi.

| GreabDaniela explică (pentru relian):

Deci ma repet, nu am vrut banii inapoi doar o explicatie!
am cumparat f multe plante, toata gradina si balconul sunt plante cumparate chiar si de la ei! doar ca eu consider ca un comerciant BUN trebuie sa comunice cu clientii, nu hodoronc tronc ii dai banii inapoi si l blochezi! am lucrat mult in vanzari si am fost f apreciata dar am discutat f mult si da, aveam si noi clienti care ii aveam in "lista neagra" dar pe cei care nu si luau pachetele si faceau alte comenzi dar tot le vindeam daca plateau cu cardul! Am avut si reclamatii dar le am rezolvat si fara retur si fara sa inapoiem banii!

10 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Este oarecum normal, mai normal decat invers, sa fii nemulțumita si sa vrei sa comanzi din acelasi loc.

| johnnny123 a răspuns:

Da, este absolut normal.

Și mi se pare că oamenii au fost mai mult decât corecți: te-ai plâns că ți s-au ofilit florile, ți-au returnat banii (deși ar fi putut foarte bine să-ți spună "nu e problema noastră că ți s-au ofilit florile, când le-am trimis nu erau ofilite").

Acum vrei să cumperi alte flori de la ei. Privește lucrurile din punctul lor de vedere: ce garanție au ei că nu ți se vor ofili și astea și nu le vei cere iarăși banii înapoi? Și că nu vei mai face asta de încă zece ori?

| GreabDaniela explică (pentru johnnny123):

Dar nu era prima comanda! celelalte care au ajuns bine sunt ok si acum! am facut mai multe comenzi! nu una si aceea am vrut banii inapoi! si nu mi s au ofilit in timp! de cum le am primit nu au fost in regula!

| ioana748 a răspuns:

Poate alege cui vinde.

| GreabDaniela explică (pentru ioana748):

Deci exista legal dreptul vanzatorului de a alege cui vinde?

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Floriile sau ofilit din cauza ta nu a celui care ti le-a vindut, dar asa este românul prost si da vina pe altii pentru idioteniile si prostiile pe care le face, tu daca nu sti sa ingrijesti flori de ce naiba le mai cumperi? Ca sa ai pe cine da vina?

| GreabDaniela explică (pentru anonim_4396):

Am pus o întrebare la care nu mă așteptam să fiu jignită! Am f multe flori și au venit Intr o stare f prosta! Nu am cerut să mi se trimită banii, am întrebat doar,"de ce" și răspunsul a fost banii in cont imediat fără nici o întrebare!
Dacă nu vă puteți abține v aș sfătui să nu mai răspundeți!
Vă urez o zi bună, chiar dacă nu mi ați răspuns la întrebare!
Dar ținând cont că sunteți român...

| Torrpi a răspuns:

Da, poate sa refuze pe cine vrea el. A fost totusi corect si ti-a returnat banii.
Cumpara seminte pentru acele plante si cultiva-le singura.

| GreabDaniela explică (pentru Torrpi):

Vă mulțumesc, am făcut deja lucrul ăsta și sunt minunate! Doar că mi pare rău pentru că nu am cerut banii înapoi doar o explicație și s-a ajuns la altceva!
Vă mulțumesc