| Husti_Ana_1976 a întrebat:

Buna ziua.
Am cumpărat un espresor Melitta (râșnița)anul trecut din Dedeman cu garanție 2 ani dar s-a stricat și reprezentanții de la garanții când am predat aparatul la reparat la ei unii mi-au spus ca mai are garanție, alții ca nu mai are datorită faptului ca aparatul este achiziționat pe firma și nu pe persoana fizica.
Va rog dacă știe cineva sa-mi scrieți un răspuns.
Mulțumesc anticipat
Ana Husti

6 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Dragă Ana, adreseaza te magazinului de unde l ai cumparat, ei au servis unde il poti duce la garantie sunt obligati sa ti l repare gratuit daca asa cum sui aparatul este in garantie.

| blackann a răspuns:

"...anul trecut din Dedeman cu garanție 2 ani dar s-a stricat și reprezentanții de la garanții când am predat aparatul la reparat la ei unii mi au spus ca mai are garanție alții ca nj mai are"

imi sangereaza ochii, Ana Husti.

regis
| regis a răspuns:

Garantia de minimum 2 ani este obligatorie prin lege pentru persoane fizice, nu si pentru persoanele juridice.
Pentru firme, Dedeman acorda garantie 1 an, deci intr-adevar acel espresor este iesit din garantie.

| Wr3nch a răspuns:

Daca e luat pe firma ai jumate din garanția normala. Asa ca in loc de 2 ai unul, si daca a trecut anul nu mai e sub garanție.

Bula
| Bula a răspuns:

Uite-te pe "Certificatul de garantie", cat are garantia!
Trebuie sa fie completat de vanzator!
In lipsa, garantia este de minim 2 ani.

| sierra1 a răspuns:

Pe certificatul de garanție scrie ceva legat de durată pentru pf sau firmă?