Vad ca aia zic acolo si de bujie, daca ai avut filtru murdar bujia se face naspa, ar fi bine sa o cureti si pe aia.De la suruburile alea se regleaza turatia si relantiu, cit si cum ii zice cand nu accelerezi trebuie doara sa mearga numai motoru nu si axu adica firu lama ce ai.Asta regleaza acele suruburi h l si LA alea.Dar ei zic ca viteza cea mai buna este aia cu care vine din fabrica.Acum daca tu ai umblat acolo si leai dereglat ar trebuie sa le aduci la setarile din fabrica. Spune ca daca esti la malu marii nu stiu ce faci, daca urci la 1000 de m adica la fiecare mie de m in altititudine reglezei bla bla povesti.Chestia e ca nu trebuie sa umbli acolo, nu colo era problema la tine.Cred ca era din bujie sau filtru de aer.Nu mai umbla cand ai o scula pe care ai dat ceva bani si noua.Mai degraba cauti te informezi bine si apoi faci ceva. Oricum reglajele alea nu iti opreau tie motoru.Cind moare motoru e ca ori n-are aer ori n-are benzina.Deci ori filtru de benzina sa nu fie infundat, ori ala de aer ca ala sigur se umple cu praf, ala de benzina mai rar sa bagi tu gunoaie asa multe si f fine sa se poata infunda. Daca filtru de aer l-ai curatat atunci verifici bujia.Revino daca ai rezolvat si spune ce problema a fost daca ai timp.
Filtru de aer este curat? Nu stiu exact ce filtru are dar sigur are un filtru pe undeva e din burete de obicei, daca se imbacseste ala e moare. Daca e cumva de ulei schimba-l trebuie sa fie curat si apoi asa din cand in cand il scoti il speli usuci si pui la loc.Ar mai avea un filtru de benzina in rezervor cred, trebuie si ala verificat.Am un atomizor si la fel vai nu porneste vai moare bla bla spuneau unia.Cind am verificat filtru de aer era jale, doar ce l-am scos, am pus altul si de abia trageai de sfoara pornea navea treaba.Astea is ce trebuie sa verifici, nu trebuie sa umbli tu la reglaje daca pana acum a fost totu ok.Deci filtru ala e in fata carburatorului sau depinde pe unde trage aer carburatoru.Ia sa vedem ce coasa ai tu, mda e o coasa din asta pentru casa, dar asta e iti faci treaba cu ea.
E ok bv daca ai rezolvat ma bucur.Dar aia de spui ca ai dus-o la reparat aia ce fel repara frate, aia is ce anume? Ar trebuie sa-i reclami la stil online sa le povestesti ce oameni au pe la sevice la ei, asta daca ai dus-o la ei.Ai mai dat si bani pe deasupra.In sf e bine ca merge.Bafta
Vad ca aia zic acolo si de bujie, daca ai avut filtru murdar bujia se face naspa, ar fi bine sa o cureti si pe aia.De la suruburile alea se regleaza turatia si relantiu, cit si cum ii zice cand nu accelerezi trebuie doara sa mearga numai motoru nu si axu adica firu lama ce ai.Asta regleaza acele suruburi h l si LA alea.Dar ei zic ca viteza cea mai buna este aia cu care vine din fabrica.Acum daca tu ai umblat acolo si leai dereglat ar trebuie sa le aduci la setarile din fabrica. Spune ca daca esti la malu marii nu stiu ce faci, daca urci la 1000 de m adica la fiecare mie de m in altititudine reglezei bla bla povesti.Chestia e ca nu trebuie sa umbli acolo, nu colo era problema la tine.Cred ca era din bujie sau filtru de aer.Nu mai umbla cand ai o scula pe care ai dat ceva bani si noua.Mai degraba cauti te informezi bine si apoi faci ceva. Oricum reglajele alea nu iti opreau tie motoru.Cind moare motoru e ca ori n-are aer ori n-are benzina.Deci ori filtru de benzina sa nu fie infundat, ori ala de aer ca ala sigur se umple cu praf, ala de benzina mai rar sa bagi tu gunoaie asa multe si f fine sa se poata infunda. Daca filtru de aer l-ai curatat atunci verifici bujia.Revino daca ai rezolvat si spune ce problema a fost daca ai timp.
Uite iti dau un link si iti si arata poza si iti explica dar in engleza, insa nu-i greu deloc, daca nu intelegi roaga pe careva sa iti traduca. Spune ca reglaju este facut din fabrica asa cum trebuie, dar iti arata si cum sa reglezi tu daca vrei.Iti arata si piesele bla bla.
https://www.stihlusa.com/......manual.pdf
Coasa ta e R sau e din aia cu coarne? Adica astea R nu au coarne sau cum le zice.Mie imi plac astea R adica fara cas mai practice decat alea cu coarne.Alea is pentru teren intins, dar cine e nebun sa coseasca terenuri mari cu coasa asta.Folosesti o masina de cosit.Eu sincer nu prea vad rostu astora cu coarne, pai ce faci te duci la cosit cimpuri .Eu ma uitam sa iau una FS 94 R asta da coasa.adica e si usora si puternica.Nu ma uitai cum e asta a ta daca e in 2 sau 4 timpi.Astea in 4 timpi nu-i buna pentru casa, e buna doar daca o folosesti asa numa in locuri deschise.Pe linga casa is bune astea in 2 timpi ca poti sa controlezi tu turatia din acceleratie, pe cand la astea in 4 timpi nu poti.Deci dai pe linga pietre, borduri gard etc reduci din turatie prin acceleratie asa merg astea in 2 timpi.Alelelante in 4 timpi jale ai o singura turatie si aia e.Zic ca idee daca esti curios sau interesat pe viitor sa stii ce sa cumperi. Apoi sunt cu ax rigid adica din metal si cu ax flexibl asa cum este aia a ta.Asta ce am zis eu 94 are ax, astea is mai puternice.Ok daca mai ai nelamuriri cauti in engleza pe Youtube si gasesti video. Aaaa uite ca uitasem.Nu mai folosi benzina ieftina la coasele astea. Pune benzina din cea mai scumpa si faci amestec.Nici eu nu stiam dar am mai citit am studiat si asa recomanda unia care fac asta zi de zi.Au spus mai ales daca folosesti scula asa rar si pui benzina din asta ieftina nu stiu ce calamina prinde, se infunda carburatoru etc.Au spus daca pui benzina din asta scumpa poti lasa si asa peste iarna cu benzina in rezervor. daca folosesti benzina ieftina au spus ca sa scoti benzina toata din rezervor din carburator tot. Daca cauti pe Youtube dar in limba engleza gasesti chestii balamuc.Iti arata si cum sa scoti benzina toata, cum sa intretii o scula.Asta nu recomanda fabricantu ci astia care au joburi de astea de spatii verzi si le foosesc in fiecare zi.Pot sa iti dau linkuri dar is in engleza.Vezi comparatii intre diverse modele, iti explica aia ce scula sa cumperi fctie de ce vrei sa faci cu ea si tot felul de minuni.Deci asta cu benzina am patit-o si eu, am vazut diferenta intre benzine si daca lasam mult timp cu benzina din asta ieftina si nu foloseam, cand incercam sa pornesc jale ma chinuiam sa pornesc.Nu vorbesc aici de scule vechi sau rable vorbesc de scule noi.Acum am dus in RO un fierstrau drujba cum zic romanii si i-am pus benzina scumpa adica aia cu cifra octanica cea mai mare si nu am mai pornito de luni de zile.Am pus pe cineva so porneasca sia pornit imediat.Deci aia au dreptate.Am si un atomizor Solo si la fel merge mai bine cu benzina superioara.Ok cam asta ii daca ai umblat la reglajele alea refale cum zic aia in manual si nu mai umbla acolo.
Nu ma prea pricep, dar intreb: ai adaugat si ulei pentru motoare in 2 timpi in benzina?
Am schimbat si eu un carburator din acelasi motiv.A umblat cineva la el si l-a facut praf.
Pret 400 de ron cumparat de la reprezentanta. Exista 7 modele de carburator original pentru fs55.
Cele chinezesti nu m-au inspirat.
A pornit la prima sfoara cu carburator nou, fara sa fie nevoie de niciun reglaj.
Nu trebuia sa atingi acele suruburi.
Exista chit de reparatie pentru carburator, membrana garnituri, etc.