| catina a întrebat:

Daca sunt amatorii de pui de clivie, butasi de leandrii (alb si rosu), le donez cu mare placere. Clivia este un soi de crin, care face flori mai mici pe o tije (decat amarilis) dar mai multi si este un din florile cele mai vechi si foarte raspindite pe vremea bunicii mele. eu am culoarea portocalie.Catina

Răspuns Câştigător
| costel_4263 a răspuns:

Cateva di clivie doresc si io.cat despre leandru.am avut4 buc culori diferite, i-am dat pentru.ca am copil mik(1. 8luni)0761015032.multumesc.

8 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Nu spui de unde esti precum si conditiile e a ajunge in posesia burasilor sau bulbilor.

mira
| mira a răspuns:

De unde esti?

| flower_3416 a răspuns:

Si eu as fi interesata de clivie insa daca ati spus ca nu acceptati sa trimiteti prin coletsad ...asta este, vas fi foarte recunoscatoare deoarece iubesc mult plantele.

| catina explică:

Sunt din Bucuresti. Nu trimit prin colet postal rasadurile de flori pentru ca nu au grija de ei la posta, si cine vrea un bulb de clivie sa ma contacteze pe TPU sa vedem cum luam legatura. Catina

| catina explică:

Gabi-ciuca, intra tu pe mesaje si lasa-mi un numar de contact. Cei care m-au contatat au primit pui de clivie. Leandrul putin mai tarziu(aprilie) cand ii tund si ii pun la prins. Costel iti poate confirma, ca sunt un om serios (am 65 de ani ) si am o mare dragoste pentru flori. El a primit deja un pui de clivie. Catina

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

As vrea eu, daca se poate si clivie si leandrii, da mi un semn pe mess gabi_ciuca sa stabilim cum ne intalnim.multumesc

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: