Nu se strică, doar se murdărește. Motive? Amestec prea bogat, prea mult ulei în benzină, distanță necorespunzătoare între electrozi.
Dacă ai depuneri de calamină pe bujie, o să ai și pe fanta galeriei de evacuare și peste o vreme nu o să mai „tragă" motorul și nu știi de ce.
Hmmm... foarte ciudat. Izolația electrodului central e cumva afectată? Chiar nu-mi explic cum poate o bujie să se strice în așa fel încât să numai dea scântei...
Aș face chiar o probă cu bujia scoasă din cilindru, dar lipită de carcasa motorului și acționat mecanismul de pornire (undeva mai la umbră / întuneric) și de văzut dacă (și ce) scântei face.
Foloseste benzina din cea mai scumpa, apoi vezi ce se intampla, daca se mai intampla.
Nu am auzit sa se strice bujia asa de rapid.Foloseste o bujie de calitate, asta daca pana acum ai folosit bujii fara nume, desi nu stiu daca sunt si asa ceva, desi prin RO nu mai ma mira nimic.
Daca folosesti acea coasa zilnic atunci benzina nu conteaza, dar daca o folosesti ocazional pune benzina din cea mai scumpa.Asa recomanda cei care folosesc astfel de scule zi de zi. Benzina ieftina e proasta si face calamina, mai alea benzina din RO, eu sincer nu am incredere in nimic din ce se vinde in RO nu stiu de ce dar banui ca in RO se vand numai produse de proasta calitate, indiferent cas romanesti sau venite de afara.
Doara ambalaju e acelasi dar produsul e de proasta calitate.
Ce am spus de benzina sa pui din cea scumpa aia protejeaza carburatorul, nu face calamina si nu infunda orificiile din carburator.
Acu nu stiu daca benzina ar putea afecta sau calitatea ei sa afecteze bujia astfel incat sa se strice, dar am zis sa incerci si asta ca nu te costa nimic.