Trebuia sa chemi un depanator autorizat masini de spalat nu sa faci tu un rahat, acum o dai la fier vechi si i ei alta nouă daca te a minat in fund.
Rulmenții se scot cu presa, nu tăind locul unde sunt montați.
Aruncă mașina și ia alta.
Depinde de masina. La unele sunt independenti, la altele trebuie taiata cuva.
Dar nici tu nu ai stiut tăind cuva. Ia-ti alta.
Și care ar fi un model din alea ce "trebuie tăiate"?
Nu cunosc care sunt. Pe mine m-a intrebat seful de la atelierul de reparat, ce marca am. El mi-a exlicat ca anumite marci au incorporati rulmentii, altele nu. La cele cu rulmentii incorporati - ca a mea - trebuie taiata cuva.
Adică nu știi nici ce model de mașină de spălat ai tu!?!
În altă ordine de idei, cum crezi că au fost montați rulmenții "încorporați"? Au pus semințe și au răsărit înăuntru?!?
Tot prin presare au fost puși...
Nu sunt atotstiutor. Respect meseriasii si specialistii.
,Rulmentii pica din cauza semeringului de slaba calitate care lasa apa sa ajunga la rulmenti. Foloseste silicon negru pentru parbriz suruburi m4 si si asteapta 24h sa se intareasca.
Locul unde sunt montati rulmentii in bazin e supus unor solictari extrem de putenice (vibratii, torsiune), nici un fel de silicon nu o sa iti tina.
Singurele chestii care AR PUTEA functiona sunt rasinile epoxidice bi-component gen "Poxipol" cu insertii de praf metalic (cel argintiu) dar si asa suprafata trebuie pregatita foarte bine si, ce le distruge de fapt, axul cuvei trebuie centrat perfect, altfel la turatii mari o sa vibreze si va sparge lipitura.
Ma tem ca masina e compromia definitv .
George18011993 întreabă: