Direct drive mi se pare inutil si scump de reparat in caz de probleme.
Sistemul cu motor separat este suficient de fiabil.Iar prea multi senzori si procesoare pot creea dureri de cap:
" Marian11uyy
Posted 15 February 2014 - 18:27
Junior
Grup: Members
Posts: 1
Înscris: 15.02. 2014
ID membru: 849, 804
Buna seara,
Sunt fericitul (sau nu) posesor (de o saptamana) a unei masini de spalat LG F12C3QD, 7 kg, 1200 RPM, Clasa A++. Inca de la prima spalare PROBLEME! Zgomot mare, trepidatii de-ti sare detergentul de pe masina atunci cand incepe sa storca in rest nimic de reprosat. Si asa incepe povestea sun la garantie la LG, fac ei o solicitare catre o firma autorizata din Bucuresti, ei la randul lor instiinteaza o alta firma autorizata tot din Bucuresti, care la randul ei instiinteaza persoana din teritoriu. Se prezinta in cel mai scurt timp(nimic de reprosat) o persoana, verifica masina si vine si diagnosticul: masina este asamblata corect, suruburile de siguranta sunt scoase, masina nu are joc dar pers respective recunoaste ca trepideaza si face zgomot. Concluzia: ''ASA TREBUIE SA FACA'' - m-a luat capul directPosted Image. Sun la LG, LG-ul imi recomanda sa iau legatura cu cei ce asigura garantia, cei ce asigura garantie ma trimit la LG si tot asa romaneste!
Spuneti-mi va rog voi ati intampinat vreo problema asemanatoare? Precizez ca masina veche de 12 ani nu are trepidatiile acesteia care vezi Doamne are nu stiu ce sistem de aranjara a rufelor."