Dragii mei, nici nu mi-a venit sa cred. Sa ars deja motorul. Nu se mai invarte doar bazaie. Si alta chestie am desfacut pompa lovind usor in boltul din spate acolo unde se poate antrena rotorul cu o surubelnita. Era destul de imbacsita am spalat-o si clatito peste tot si am uscato o noapte la calorifer. Ideea e ca apa inta in pompa pe la garnitura mare care nu era bine pus ala loc. Eu am pus garnitura doar ca sa nuniasa apa in exerior nu mi-am dat seama ca pompa are nevoie de o garnitura de fapt noua ca asta aei era vai de ea incretita si intinsa in forma de con. Si tocmai asa ar fi trebuit montata sa inchita si saiba mare care e defspt o buza la tablita de inox cilindrica a totorului.
Se poate repara la un atelier de specialitate, care sa refaca bobinajul(daca este nevoie), sa-l si usuce in cuptor special si sa inlocuiasca garniturile si simeringurile, dar mai intai trebuie negociat pretul, deoarece probabil costa aproape cat o pompa noua si atunci nu merita reparata.Respecte
Faurescu_Sorin_1973 întreabă: