Bujia,ceva infundat, filtru de aer infundat, filtru de benzina infundat, depuneri de calamina sau cum ii zice prin carburator, asta de la faptul ca ai lsato cu benzina in ea mult timp nefolosita.La drujbe la coasele unde se face amestec cu ulei si o folosesti din an in paste sau iarna mai deloc trebuie sa scoti toata benzina din rezervor, din carburator, sau daca nu vrei sau nu sti cum atunci foloseste benzina cu cifra octanica cea mai mare, adica benzina scumpa si no sa se intampla asa, adica ce ai tu acum sa nu mai porneasca.Deci verifica mai intii filtru de aer si bujia sa nu aibe pe ea calamina mazga, dupa incerci iar. Daca tot nu vrea trebuie sa cureti carburatoru.Verfica si daca se duce benzina la carburator. Daca curatat nu merge nici asa atunci e carburatoru rau, poate la camera de benzina e acolo un cui cu un plutitor, in sf asta face parte din curatirea carburatorului. Daca nu te pricepi duo la unu so curete, dar filtrele alea le poti verifica si tu singur.Si vorba cuiva de aici benzina are? Umple cu benzina si foloseste benzina cum am spus din aia cea mai scumpa.
Audir8etron întreabă: