Treb sa o desfaci si sa verifici drumu asat sau cuva cum se mai numeste.Cuva aia sta prinsa cumva pe ceva arcuri,cauciucuri, sau alte mecanisme de prindere si cu suruburi etc, depinde de model si ce masina este, deci cumva ceva sa slabit si balanseaza prea tare, o sa loveasca tot asa pana cine ste ce o sa mai strice.Nu iti fie frica e o raie de masina, desfao fara teama, scoate din priza si baga-te la desfacut daca te pricepi, daca nu duo la reparat.
Dacă are USA laterala, e normal sa se ajungă la probleme de genul, mai ales dacă a fost supraîncărcata, dar nu neapărat.
Cuva nu este susținută în mod echilibrat de ambele părți, pentru ca în fata e ușa. Practic e o grinda incastrata la un capăt, iar forța e aplicata spre capătul opus. Și nu în ultimul rand, forța de centrifugare o deformează, "împingând" cuva spre exterior. Din cauza încărcărilor neuniform distribuite, și ca urmare a reazemului într-o singura parte(ma refer la rulmentul din spate ce tine cuva), axul cuvei se descentreaza, și apar bătăile. Cum distanta dintre USA și cuva e mica, și garnitura de cauciuc e aproape "lipita" de cuva, dar în același timp de ușa, se aud zgomote suplimentare și în zona ușii.
Cheamă un tehnician de la un service sa schimbe rulmentul, e cam tot ce poți face. Teoretic ar ajuta schimbarea cuvei mai degrabă, însă nu sunt sigur ca vei găsi asa ceva, marca e puțin dubioasa.
Elelena65 întreabă: