anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare, la toată lumea.Am o motocoasa de vreo 2 ani. Ea nu a fost folosita asa de mult, pana acum o luna când am încep eu sa o folosesc. A mers bine, nu mi - a făcut probleme. Am mers cu ea sa tai iarba la un vecin și când sa termin de tăiat iarba mi se oprește motocoasa. Am încercat sa o pornesc iar, nu am reușit. Am zis ca e înecata. I-am scos bujia, era uda, am șters-o, am uscat-o și am tras de sfoara de la demoror cu motorul în jos și tot nu pornea. Azi i-am curățat carburatorul și tot nu pornește. Știe cineva sa îmi zică de ce? Țin sa precizez ca e o motocoasa în 2 timpi și la amestec folosesc un ulei destul de ieftin. Jumate de litru la 7 lei

4 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Caută pe google servisuri reparatii motocoase, si o duci acolo la ei sa o repare.

| Burcica_Nicu_1982 a răspuns:

Verifică daca ai scânteie la bujie

| MariusNWM a răspuns:

Poate nu este alimentata.Verifica cele doua furtunuri de intra in rezervor cu filtrul din el.

| relian a răspuns:

Nu i curatat carburatorul bine,sigur are pe undeva printr-un orificiu ceva calamina si de aia nu mai porneste nici so omori laughing iti maninca zilele.
Am vazut pe Youtube la cei care se ocupa zi de zi cu sculele astea,cei care au firme de tuns,intretinut spatii verzi si am vazut ce fac aia.
Daca folosesti scula din an in paste e bine sa scoti toata benzina din scula respectiva,Scoti benzina,apoi pornesti pana se consuma toata benzina din carburator.Ori daca ai posibilitatea sa inchizi benzina din rezervor,faci asta,apoi pornesti de f multe ori pana cand nu mai porneste deloc,in felul asta scoti toata benzina afara.

De regula oamenii folosesc benzina ieftina,cea mai ieftina pentru aceste scule. Uleiul nu conteaza ca este ieftin,totu e de la benzina,iar benzina ieftina lasat f mult timp in carburator face calamina,ori cum se numeste acea mazga ce o fi.

Ce au mai zis in cazul cand folosesti rar o scula,sa folosesti banzina cu cifra octanica cea mai mare.
Daca tu ai scanteie la bujie,daca iti vine benzina in carburator,problema e acolo tot la carburator.

Ce poti sa mai verifici? Da drumu la benzina sa intre in carburator,apoi inchizi benzina daca poti,iar dupa desfaci carburatorul sa vezi daca este benzina in el.
De ce zic asta? Pt ca plutitorul ala din carburator,actioneaza cuiul ala ponton sau cum ii mai zice care lasa sau inchide benzina,ei ala se poate sa fie blocat,ori plutitorul ori cuiul ala sa aiba calamina pe el si sa ramana blocat astfel incat nu mai intra benzina in camera de nivel a carburatorului.
Da capacul jos si vezi asa cu mana daca plutitotorul ala lucreaza,daca are cursa completa si daca cuiul ponton se misca,astea se vad doara daca dai capacul jos la carburator.

Din ce ai spus tu ca ai taiat iarba,apoi s-a oprit c and sa termini, arata ca ai avut benzina in carburator, a fost plin, iar cand benzina sa consumat, scula s-a oprit, asta din cauza ca cuiul ala cu plutitotu nu mai lasa benzina sa intre.

Mai mut ca sigur acolo e problema.