anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare TPU.
Am o drjujbă blade Alpin 520, undeva pe la un an are da oricum nu si-a facut banii, dacă am tăiat cu ea o căruță de lemne... Și sincer sa fiu cu asta mai atent de-atât nu puteam sa fiu, față de micul pădurar care-l hârjoneam numa de-al ***** să-și facă bani și acum îmi pare rău, numa de-aș mai găsi un verzuliu la fel ca asta. =l
In fine unde eram..Blade Alpin-ul pornește, sta ce sta la relanti după care se oprește, dacă o accelerez stă pornită dar felul in care se accelerează da puțin de dorit.
Da, am reglat L și H ca la carte câte o tură jumate de fiecare, am o nelamurire legată de T (asta poate cauza probleme de genu? Desi n-ar avea de ce.), am curățat filtrul de aer, carburatorul. Unul dintre furtunase scuipa benzina dacă-l scot...Adică până aici n-ar avea de ce sa faca așa.
Pe net un video ma redirecționează direct la supapa de aerisire, la asta n-am umblat.
Voi ce sfaturi îmi puteți da?
(Daca-mi răspunzi cu mergi cu ea la reparat, o trântesc de ies toate manșoanele, jiglere și... ai prins ideea).

Răspuns Câştigător
| cristi202 a răspuns:

Fiind in garantie, nu "iti desprinde ambalajul de pe acadea". Garantiile sunt stricte. Oricind o poti pierde din te miri ce maruntis. Umbla la ea, la urma tot nu gasesti problema, tot la service ajungi, si poti descoperi ca "desprinderea ambalajul de pe acadea" mai te si costa. Atunci chiar vei da cu ea de pamint.
Eu, ca meserias, ma pricep cam la orice, cand am o scula in mina si vad ca nu merge, am atitudinea ta, incerc sa o rezolv singur, doar dupa ce m-am chinuit din greu apelez la altii, insa in cazul care e sub garantie, ma duc cu ea pentru orice nimic, am patit ca am rezolvat maruntisuri, si apoi, cand am mers pentru o chestie serioasa, am descoperit ca am pierdut garantia, caci si-au dat seama ca am umblat in ea. Deci, poate e un maruntis acum cu care trebuie sa mergi, dar, pe viitor te poate costa mult de nu mergi acum.

| HaladinMoatherFukker a răspuns (pentru cristi202):

N-am stiut de chestia cu umblatu la ea, merci de sfat.
Mi-se pare puțin c-am nasol, sincer mai bine imi cumpăr un lucru nou si încep să-l învăț 100% de cât sa merg la reparat cu ea pentru toate prostiile.
Sincer o dată ce ăl de-ți face drujba știe șii posibil nu știu ce ma oprește pe mine sa nu o fac.
Mulțumesc de răspunsuri.

| cristi202 a răspuns (pentru HaladinMoatherFukker):

Situatia e foarte aiurea.
Eu stau la 20 de km de Bucuresti, si pentru ca am mai toate sculele de la Bosch, e foarte aiurea ca la cele din garantie sa merg petru orice nimic in oras, mai ales ca reprezentanta e chiar in partea cealalta a orasului happy. Dar, decat sa umblu eu, si apoi sa ma coste serios, cum ti-am zis ca am patit, prefer sa bat tot orasul. happy

7 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Ai curatat filtru de benzina? Deci filtru de aer e curatat, asta e bine.Carburatorul ar fi o problema,de regula la scule branduri de astea facute la coltu strazii nu ai la ce sa te astepti.

Deci trebuie sa ai garantia ca carburatorul ala functioneaza,ca este bezina in camera aia de nivel.

Vad spui de ventu ala de la benzina,pai verifica,ar putea sa fie aia,daca in rezervor nu intra aer atunci benzina nu este trasa afara spre carburator.
Eu am patit ceva genul dar la ulei,ventu de aerisire de la rezervorul de ulei iesise afara,curgea uleiul si cand lantu sta ope loc.

Am citit destule la care problema era ventu asta, ma refer cum e la tine, si nu la baranduri din astea, vorbesc de branduri bune.
Ia si tu un fierastrau de asta mai bun, chiar del folosesti rar, dar macar stii ca il poti avea zeci de ani nu un an doar.

| HaladinMoatherFukker a răspuns (pentru relian):

Da, pana nu verific toate piesele nu ma las de ea.
O pot duce la reparat dar, cum am vrut sa-i explic lui Goete, ma simt ca si cum m-as duce la tata să-mi rupă ambalajul de la o acadea. rolling on the floor

| HaladinMoatherFukker a răspuns (pentru relian):

Salut Relian, voiam sa-ti dau tie funda iansa poate vor mai fi si alte persoane in aceeasi situatie, si le-as sugera ca incepatori sa meraga cu ea la reparat, ar fi bine sa invete numai ca depinde de situatie de expemplu e costisitor/scump sa umbli la o drujba de peste doua mii de lei pentru ca dupa cum a spus si Cristi202 "Umbla la ea, la urma tot nu gasesti problema, tot la service ajungi, si poti descoperi ca "desprinderea ambalajul de pe acadea (metafora de-a mea, gen sa umbli in ea) " mai te si costa (adica pierzi garantia). Atunci chiar vei da cu ea de pamint.".
In schimba daca ai vreo doua Chinezesti, Romanesti(aduse tot din China happy ), mai ieftine ai tot liberul sa experimentezi, na pana la urma este banul vostru voi decideti.
Iti multumesc inca o data Relian pentru raspuns, am verificat si supapa de aer si-i nou nouta, poate o fi filtru de benzina, pala n-am putut sa-l scot...nu vedeam adica ca am inceracat s-o fac la bec plus ca nu golisem complet rezervorul de benzina.

| relian a răspuns (pentru HaladinMoatherFukker):

Sa umbli sa verifici una alta nu vad ce rau ai face.Una este sa rupi,sa stiu si eu ceva,alta e sa verifici.
Daca nu gasesti problema,iar scula este in garantie,tot in garantie ramane,nu stie nimeni ca tu ai umblat la ea,ori ca ai verificat ceva.
Nu a fost sigilata si trebuie sa o tii in vitrina,deci nu stiu unia despre ce pasari migratoare vorbesc laughing deci scula este folosita,faptul ca tu desfaci un capac,pai il desfaci de N ori sa pui ulei,benzina etc.
Iara cu cei de la service is lamurit,is cam pe dinafara,spun asta din ce am vazut,din experienta,cei din RO is cam praf la mecanica.
Am fost eu la Stihl si deja ma lamurii ce stiu aia si cit stiu.

Deci despre ce garantie vorbim aici? Trebuia sa o tii in vitrina,sa nu o folosesti,doatra asa are garantie? Daca desfaci capacul la benzina gata ai pierdut garantia sau ce?
Valvele despre care am zis is niste rahaturi de cauciuc puse intr-un oprificiu,deci nu strici nimic,nu desfaci nimic,decat capacul ce acopera,capac ce il pui la loc. Unia vorbesc de parca toate suruburile si capacele ar fi sigilate si vai daca scot gata am pierdut rahat peste prajit.
Dar na asa is unia,oameni prapastie,dropu de sare laughing. scula aia o poti demonta piesa cu piesa,o poti pune la loc si vei avea garantia, asta daca mai este in garantie.
Referitor la valva aia de aer, nu am zis ca ar fi rupta, uzata, poate sa nu mai functioneze, adica sa nu mai inchida sau sa deschida.Supapele astea is ceva genul cum este bila de la pompa de aer, cand tragi de miner la pompa in sus bila obtureaza orificiul de intrare, iar cand apesi cu aer bila este departata si alsa aerul sa intre.
Cam asa ceva este si aici.Cind accelerezi,bucata aia de guma ce mai este valva acopera sau descopera orificiu si aerul intra,ori nu mai intra in rezervor.
Nu stiu exact,nu am desfacut sa vad cum sta acolo acea valva,dar o sa umblu la cea de ulei,,deja stiu cum arata ca o am,este un birf de pix ca marime o bucatica de cauciuc cu o anume forma,ala trebuie sa culiseze banui,acolo unde este orificiu la rezervor.

Filtru de benzina nu cred sa fie de vina,mai ales daca scula nu este veche,nu vad ce ar putea sa colmateze filtru ala.
Mai mult ca sigur o fi de la carburator, daca este o scula de asta facuta la mai stiu eu ce magazia din colt laughing pun aia niste piese, tai odata si aia e tot laughingasa cum erau carburatoarele la masinile Dacia alea de pe vremuri, iti minca zilele laughing.
Filtru de benzina trebuie sa il scoti afara cu o sirma cirlig, filtru este prins de un furtun cat de cit lung si il poti scoate afara, fara sa deconectezi si furtunu din interior.La fel este si pentru cel de la ulei.
Ce sa zic mergi cu ea la service, macar vezi ce zic aia, na ca am zis si eu mergi la aia la service laughing.
Ca idee cit ai dat pe ea? Eu am o scula de asta ECHO 400 am dat 300$, tai cu ea o padure si nu zice nimic

| Goete a răspuns:

E in garantie daca are un an, de ce n-ai duce-o la reparat?
De altfel tranteste-o; e a ta