| xander1616 a întrebat:

Vreau sa reglaz un carburator de drujba chinezeasca si nu prea ma pricep uni spun sa strang L si H la maxim si sa le dau o tura inapoi alti spun de o tura si jumatate nu mai inteleg nimic am incercat ambele metode dar totusi am gasit reglajele din fabrica dar nu prea ma pricep sa le descifrez H needle: 1±3/8 L needle: 13
/4±1/4 pana la urma cate ture le dau inapoi?

Răspuns Câştigător
| LIN2010 a răspuns:

Cel mai bine este sa o duci la un specialist, de cele mai multe ori nu este de ajuns doar un reglaj, mai trebuie verificate si alte component.Respecte

2 răspunsuri:
| xander1616 explică:

Am reusit sa o reglez.

| Halmaghiu_Ioan_1968 a răspuns:

Fii atent aici. aceiasi problema am avut si eu cu reglajul. unii spuneau una, unii spuneau alta, nu mai stiam dupa cine sa ma iau. si nu stiu multi cum se regleaza un carburator de drujba. chiar ieri am fost la unul care vindea piese si cica era si reparator de drujbe si m-am prefacut ca nu stiu si am intrebat de reglaj si bineinteles ca nu a stiut cum si ce. deci reglajul L este pentru relanti, iar reglajul h pentru turatia de mers in sarcina. prima data desurubezi cam o tura reglajul L si sincronizezi relantiul cu reglajul L si cel normal de pe carburator cu surubelnita. dupa ce termini cu relantiul ( trebuie sa ai un relantiu ca sa nu se invarta lantul pe lama) treci la reglajul in sarcina respectiv H. il desurubezi cam 3 sferturi de tura si bagi drujba intr-un lemn si vezi daca se tureaza si merge bine, daca nu mai desurubezi pana obtii o performanta maxima. cam asta e. succes