Cel mai bine este sa o duci la un specialist, de cele mai multe ori nu este de ajuns doar un reglaj, mai trebuie verificate si alte component.Respecte
Fii atent aici. aceiasi problema am avut si eu cu reglajul. unii spuneau una, unii spuneau alta, nu mai stiam dupa cine sa ma iau. si nu stiu multi cum se regleaza un carburator de drujba. chiar ieri am fost la unul care vindea piese si cica era si reparator de drujbe si m-am prefacut ca nu stiu si am intrebat de reglaj si bineinteles ca nu a stiut cum si ce. deci reglajul L este pentru relanti, iar reglajul h pentru turatia de mers in sarcina. prima data desurubezi cam o tura reglajul L si sincronizezi relantiul cu reglajul L si cel normal de pe carburator cu surubelnita. dupa ce termini cu relantiul ( trebuie sa ai un relantiu ca sa nu se invarta lantul pe lama) treci la reglajul in sarcina respectiv H. il desurubezi cam 3 sferturi de tura si bagi drujba intr-un lemn si vezi daca se tureaza si merge bine, daca nu mai desurubezi pana obtii o performanta maxima. cam asta e. succes