Imi puteti recomanda manga gen romance si/ sau school life?
Când pot viziona toate episoadele din sezonul 2 din filmul anime super Lovers?
Salut,TPU vreau niste intrebari pentru provocarea am sau n-am!
Îmi poate spune și mie cineva rezumatul la Naruto Shippuden?
Știe cineva dacă și când va apărea sezonul 3 din Diabolik lovers? Pentru orice informație pe care mi-o puteți da v-aș fi recunoscătoare. DAU FUNDA!
Cum pot realiza un filmulet cu fotografii?
Imi puteti recomanda niste animeuri bune (orice gen )?
Am o idee. Ma gandesc sa fac un fel de canal de desene animate. Puteti sa spuneti ce desene animate ati dori. Cu glas eu vreau sa spun sa nu fie desene de pe Cartoon Network (cu exceptia desenelor clasice...? (mai mult)
Salut prieteni! As vrea sa-mi spuneti va rog cum as putea sa-mi resetez routerul online. Eu sunt student in Cluj si vreau sa-mi resetez routerul de acasa.
Stiti anime-ul Days? Va place? Cand o sa apara sezonul 2? Raspund doar cei care stiu.Nu cei car nu e fain nu stiu cum sau ce.
Tipa din videoclipul asta este cumva Enoshima Junko din anime-ul Danganronpa? https://www.youtube.com/watch?v=Qf6ZN4Mp0cQ Multumesc anticipat!
Anime gen tokyo ghoul sau Deadman Wonderland?
E adevarat ca kaneki moare in noul sezon?
Câte sezoane are filmul anime Gravitation?
Am o intrebare legata de Anime...stie cineva ce Anime-uri noi vor fi in 2017(anul asta). Va multumesc!
Salutare TPU, as dori si eu un top 3 al anime- urilor voastre, de preferat sa aiba 12- 24 episoade (aproximativ si doar de preferat). Genreuri: Action, Aventure, Fantasy, SuperNatural Va rog...? (mai mult)
Salut vreau sa stiu daca mai exista si alt ceva in afara de Naruto si Naruto Shippuden. Ma.refer la serienu la filme
Buna,TPU,stiti ceva anime frumoase? Actiune gen Bleach sau Naruto, sau de dragoste asemanatoare cu Kaichou wa maid sama? Dau funda!;)
Îmi puteți da câteva anime gen Erased, care să te atingă?
Http://i.imgur.com/m7YnENE.jpg ^ ce manga?;;