| Cretaker a întrebat:

primul meu comic http://i.imgur.com/XtCB0.png

sunt incepator asa ca nu uitati ce ati fost odata si cum ati ajuns ce sunteti acum pe TPU va rog nu criticati daca nu va place.

apropo, unde a disparut trendul cu 'cine vrea sa apara in comicul meu?' ma simteam ca Aurelius in timp ce voi luptati ca niste gladiatori pe 'sloturile' libere a personajelor din diferitele comicuri care tot apareau.

Răspuns Câştigător
| msk a răspuns:

Cretaker,

Tocmai am terminat degustarea comicului pe care ni l-ai servit. Inainte de-a ne ridica de la masa in momentul in care mancarea este, sa spunem asa, gata, tin sa-ti comunic impresiile mele. Ei bine, am ramas flamand(a). Cu riscul de a te jigni, comicul din care am gustat nu are consistenta care imi place. Departe de a fi indigest, comicul tau sufera totusi de o serioasa lipsa de savoare. Ca sa gatesti un comic pe care fraierii de pe TPU il vor devora trebuie sa cunosti arta asezonarii.

Un comic bun trebuie sa contina un personaj matur, cu un fizic ferm si o eroina preferabil mai frageda, un bob de erotism e un ingredient indispenabil peste care torni un sos gros de umor.
Acoperi totul si lasi comicul sa se aseze o vreme. Apoi te mai uiti peste el ca sa-ti dai seama daca nu cumva mai trebuie sa stea putin la foc. Iata reteta succesului, si de abia atunci fraierii, care te idolatrizau o data, se vor lupta ca niste gladiatori ca sa capete un 'rol' in comicul tau.

Pofta buna si pe curand.

21 răspunsuri:
| EvangelineDS a răspuns:

Incepatooor?! hai ca nu te credlaughing

| Pisicuța a răspuns:

Lol,as vrea eu sa fie fugarit Biberon de hateri.
Eh,in legatura cu trendul ala, asa de repede a venit, asa de repede s-a dus.
http://i.imgur.com/sIdQj.png
Cel putin tu ai avut parte de chestia asta.

*se uita mai atenta la comic*
Ia stai putin.cunosc brush-ul ala, te-ai dat cumva pe 7?

| maties a răspuns:

E destul de bun daca esti incepator.

Răspuns utilizator avertizat
| NuConteazaCineSunt a răspuns: