| TheDarkStar a întrebat:

Va place? Daca v-ati prins comentati!
Sunt incepator!

http://i.imgur.com/gbm17.png

26 răspunsuri:
| Cristianne a răspuns:

Grafica e... oribilă.

| TheDubstepMan a răspuns (pentru Cristianne):

Dar totuşi ideea e bună.

| SongsoftheSabbathSacrifice a răspuns (pentru TheDubstepMan):

Ideea e copiată după un desen calumea făcut tot de nişte români, care a apărut şi pe 9gag acum ceva vreme.Deci,0.

| TheDubstepMan a răspuns (pentru SongsoftheSabbathSacrifice):

Aha... Nu stiam.

| Cristianne a răspuns (pentru TheDubstepMan):

Da,ideea e ok, dar nu e originală.

| Nuvăsufăr a răspuns:

E faină ideea.
Mi-a plăcut, şi eu când pun căştile în buzunar după le scot încâlcite rău.
True story.

| TheDarkStar explică:

Scuzati!
Acolo la mai fa un nor voiam sa zic un nod...
Scz

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E amuzanta ideaa.aaa si SongsoftheSabbathSacrifice in caz ca nu ai citit termenii si regulamentul site-ului acolo scrie ca trebuie sa comentam si sa nu ne batem joc de altii si sa folosim un libaj decent nu cum vorbesti tu acum ...pe toate site-urile tu trebuie mortis sa te certi cu cineva...ma intreb din cauza caror persone decade site-ul? oare cine?

| InsartIuzarneimHiar a răspuns:

rolling on the floor cam o prostie, dar cineva e nesi... adica SongsoftheSabbathSacrifice

| SongsoftheSabbathSacrifice a răspuns (pentru InsartIuzarneimHiar):

Şi cineva pute a prost, oare cine...

| AlinaaAli a răspuns (pentru SongsoftheSabbathSacrifice):

De ce mai bine nu te abtii de la comentarii rautacioase?
acesta e un site de socializare si pentru a ajuta pe cei care au nevoie si la randul tau sa fi ajutat! nu e un loc unde sa iti exprimi vocabularul de mahala sau talentul la jignit, acestea ti le poti etala la coltul strazii, nu aici!

| SongsoftheSabbathSacrifice a răspuns (pentru AlinaaAli):