| TheDarkStar a întrebat:

Va place? Daca v-ati prins comentati!
Sunt incepator!

http://i.imgur.com/gbm17.png

26 răspunsuri:
| Cristianne a răspuns:

Grafica e... oribilă.

| TheDubstepMan a răspuns (pentru Cristianne):

Dar totuşi ideea e bună.

| SongsoftheSabbathSacrifice a răspuns (pentru TheDubstepMan):

Ideea e copiată după un desen calumea făcut tot de nişte români, care a apărut şi pe 9gag acum ceva vreme.Deci,0.

| TheDubstepMan a răspuns (pentru SongsoftheSabbathSacrifice):

Aha... Nu stiam.

| Cristianne a răspuns (pentru TheDubstepMan):

Da,ideea e ok, dar nu e originală.

| Nuvăsufăr a răspuns:

E faină ideea.
Mi-a plăcut, şi eu când pun căştile în buzunar după le scot încâlcite rău.
True story.

| TheDarkStar explică:

Scuzati!
Acolo la mai fa un nor voiam sa zic un nod...
Scz

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

E amuzanta ideaa.aaa si SongsoftheSabbathSacrifice in caz ca nu ai citit termenii si regulamentul site-ului acolo scrie ca trebuie sa comentam si sa nu ne batem joc de altii si sa folosim un libaj decent nu cum vorbesti tu acum ...pe toate site-urile tu trebuie mortis sa te certi cu cineva...ma intreb din cauza caror persone decade site-ul? oare cine?

| InsartIuzarneimHiar a răspuns:

rolling on the floor cam o prostie, dar cineva e nesi... adica SongsoftheSabbathSacrifice

| SongsoftheSabbathSacrifice a răspuns (pentru InsartIuzarneimHiar):

Şi cineva pute a prost, oare cine...

| AlinaaAli a răspuns (pentru SongsoftheSabbathSacrifice):

De ce mai bine nu te abtii de la comentarii rautacioase?
acesta e un site de socializare si pentru a ajuta pe cei care au nevoie si la randul tau sa fi ajutat! nu e un loc unde sa iti exprimi vocabularul de mahala sau talentul la jignit, acestea ti le poti etala la coltul strazii, nu aici!

| SongsoftheSabbathSacrifice a răspuns (pentru AlinaaAli):

În primul rând,eu spun verde în faţă ce gândesc,şi nici nu înţeleg de ce aş avea restricţii pe un site,într-o lume virtuală? Pot spune ce doresc,pot să te târăsc prin noroi,pot să te complimentez,pentru că pot.Şi nu-mi consider limbajul ca fiind de mahala,nu am înjurat ca un ţigan nespălat pe nimeni, am făcut doar nişte remarci mai acide, aş putea spune.

| AlinaaAli a răspuns (pentru SongsoftheSabbathSacrifice):

Pentru ca si aici pe un site, intr-o lume virtuala exista respect!
daca toti am da raspunsuri asa ca tine si am spune "verde in fata" ce crezi ca s-ar alege de site?
hai sa fim civilizati macar aici!
daca suntem sub protectia anonimatului, asta nu ne da dreptul sa ne luam de toata lumea si sa jignim!
fiecare face ce vrea, si vb cum vrea, insa nu e frumos!
intr-adevar sunt unii care merita trimisi la mama lor, insa la o asemenea intrebare, unde totusi el sa straduit sa faca ceva, nu merita un asemenea raspuns!
O zi frumoasa!

| SongsoftheSabbathSacrifice a răspuns (pentru AlinaaAli):

Oricum site-ul decade din ce în ce mai mult,plin de ipocrizie şi cenzurări.Şi sunt politicos cu cine merită,cu cine dă măcar de bun simţ pe la orele de română,cu cine nu pune întrebări semi sau complet retardate.Şi în cazul de faţă,cu cine vine cu un comic bun şi original,cum sunt Mihnea,nenii de la Troscinol, Loome, Creataker.Nu cu toţi puştanii care vor să fie cul pe un site, făcând comics de p**ă.
O seară frumoasă şi ţie.

| AlinaaAli a răspuns (pentru SongsoftheSabbathSacrifice):

Si oare de ce decade site-ul? din cauza astora ca tine care vin aici doar ca sa injure si cred ca asa o sa fie admirati si ridicati in slavi!
copilul a incercat si trebuie apreciat acest lucru! poate ca tu nu reuseai sa faci nici macar atat!
decat comentarii de astea rautacioase mai bine abtine-te data viitoare! asa, pentru binele site-ului!
sunt destui care pun intrebari prostesti, hai sa nu il mai umplem si noi cu jigniri si injuraturi!

| SongsoftheSabbathSacrifice a răspuns (pentru AlinaaAli):

Nu din cauza "ăstora ca mine",din cauza adminilor şi a retarzilor care vin in gloate aici şi pun întrebări care denotă cretinism. Dacă nu dau răspunsuri gen Legiuitoarea sau Noname asta nu mă face o neghină.Şi nu doresc ridicare în slăvi de la nimeni,asta ar însemna să fiu ultimul no-lifer,să ajung să mă bucur dacă cineva vorbeşte despre mine într-o lume virtuală.Eu chiar încerc să nu mă cert, însă câteodată chiar nu se poate şi chiar doresc să mă apăr.Şi sunt la un liceu de artă, ce ziceai de nereuşit?

| Woodenpints91 a răspuns (pentru AlinaaAli):

Duduie cu săpun în loc de creier,singurii care au adus site-ul în starea în care este acum,sunt doar ăştia ca tine.
Aş putea să-ţi anumăr mai multe motive pentru care eşti penibilă,decât are biblia versete,dar nu cred că merită timpul pierdut. Oricum tu te zbaţi în sfera ta de autosuficienţă,unde eşti perfectă.
Eşti cam ipocrită,deoarece sub avatarul tău apare "susţin libertatea pe internet",deşi le ceri anumitor utilizatori să se abţină.
Site-ul este afundat în mediocritate şi stupizenie,din cauza celor are cred că decât să spună o părere proastă despre ceva,mai bine nu o mai spun deloc,şi asta e greşit,deoarece cel care spune ceva stupid şi nu este combătut de cineva care să-i spună cât de cretin este ceea ce zice/face/crede,acela îşi va lua lumea în cap,şi încarcă site-ul cu tot felul de nimicuri.
Cel care a făcut cestia din întrebare,a cerut păreri. A primit păreri. Dacă voia doar păreri poztive şi pupincuriste,trebuia să specifice în întrebare,că nu acceptă critică negativă.
Dar de ce să îi spui cuiva adevărul în faţă,în loc să îl pupi în fund,că poate primeşti şi tu o fundă,şi admiraţia celor cu mintea închisă care vor să fie amabili şi cu cine nu merită.
Nu încerca să-mi răspunzi la asta,pentru că nu vei mai fi băgată în seamă,părerea ta oricum nu contează.
Şi aşa, pentru incultura ta generală, SongsoftheSabbathSacrifice desenează chestii mult mai complexe şi originale decât ăsta care a pus întrebarea.

Baftă.

| InsartIuzarneimHiar a răspuns (pentru AlinaaAli):

Super-adevarat! ar trebui sa fie RAPORTAT!

| InsartIuzarneimHiar a răspuns (pentru Woodenpints91):

O ti cam Gay

| AlinaaAli a răspuns (pentru Woodenpints91):

Eu nu ma apuc sa scriu romane ca sa te conving cat de batut/a in cap esti cu gandirea tawinking
sunteti penibili gandind ca sub protectia anonimatului puteti sa jignitti si injurati!
si daca era vb de pareri negative,putea ff simplu sa zica ceva la subiect,sa spuna ca nu ii place, nu neaparat sa jigneasca!
acum va las in lumea voastra perfecta!
daca nu ati fost batuti destul cand ati fost mici, nu cred ca mai rezolv eu nimic acum spunandu-va ca nu e ok sa vb asa pe un site!
hai ciaowave
nu te chinui sa imi mai rasp ca eu nu ma mai obosesc sa iti citesc aberatiile!

| AlinaaAli a răspuns (pentru InsartIuzarneimHiar):

Si ce rezolvam daca ii raportam? isi fac alte conturi si o sa faca la fel!
sa ii lasam in lumea lor, sa se bage in seama, copii d-astia saracii la care in lumea reala daca urlii un pic mai tare la ei se apuca de plans si vin aici si fac pe smecheriiwinking

| AlinaaAli a răspuns (pentru SongsoftheSabbathSacrifice):

hee hee nu te-am intrebat la ce liceu esti, chiar nu ma intereseazawinking
daca esti asa desteapta de ce nu ai facut tu ceea ce a facut copilu'?
in fineoh go on
nu are rost sa continuam!

| SongsoftheSabbathSacrifice a răspuns (pentru AlinaaAli):

Ba să continuăm, nu consider subiectul încheiat.De ce nu fac eu ce a făcut el? Are you *** kidding me? Eu am făcut la rândul meu un comic desenat de mine şi unele făcute cu ragemaker,you dumb ***. Chiar crezi că mi-aş permite să vorbesc aşa,neştiind să ţin un creion în mână? El,nu a făcut nimic,decât a copiat o altă idee şi a încercat să o reproducă în Paint.Ce ai fi vrut să îi spun,"Bravo,eşti super-talentat. ţine-o tot aşa!"?
Cum aş putea să îi spun asta când nu are talent şi se vede că nu poate desena?
Asta e,nu toţi sunt talentaţi la desen, poate e talentat în alt domeniu, de unde naiba să ştiu eu.Eu îi zic doar adevărul, decât să o ard pupincuristic pentru o fundă.

| Woodenpints91 a răspuns (pentru AlinaaAli):

Nu sunt anonim. Stau în Galaţi, pe strada Lebedei nr. 19.
O poză cu mine găseşti aici: http://imgur.com/ggXQh


Acum bagă tu.

| Woodenpints91 a răspuns (pentru InsartIuzarneimHiar):

Doar oamenii extrem de proşti şi care nu pot face faţă raportează. Te simţi?

| TheDubstepMan a răspuns (pentru AlinaaAli):

SongsoftheSabbathSacrifice nu i-a zis nimic mi-a spus mie că ideea e furată. Căpiş?