Cei mai activi useri din categoria Conversaţii pe 12 Februarie 2025 sunt:
De ce când simți că viața ți se așeza, apare ceva în viața ta, care să- ți schimbe complet "planul"? Oare așa li se întâmplă tuturor și au acele feelinguri de debusolare când apare ceva...? (mai mult)
In 2019 am văzut un film super tare dar nu mai știu ce film sau serial este. Ma puteți ajuta dacă știți? Deci : este un film cu niște liceeni și cu o fată rea extraterestra, totul începe de...? (mai mult)
E normal ca o persoană care a avut parte de abuz fizic și emoțional in copilărie și adolescență, sa ajungă să urască nedreptatea la vârsta adultă și să aibă latura protectoare mai dezvoltată...? (mai mult)
Buna seara! Știe cineva un cabinet dentar din Bacău care lucrează cu CNAS și există fonduri disponibile? Sunt elevă.
Salut, daca ati avea un lucru pe care ati vrut toata viata sa- l faceti dar n- a depins numai de voi si va macina lucrul ala ca nici macar n- ati avut sansa sa- l incercati? V- ati amagi cu gandul ca ...? (mai mult)
Am trimis un colet cu fractaj ce înseamnă? 09.04.2023 20:31 In prelucrare - Tranzit Craiova 09.04.2023 22:53 In prelucrare - Craiova CPCR 09.04.2023 23:17 Expediat din - Tranzit Craiova 09.04.2023 ...? (mai mult)
Pentru fanii Zorro, care Zorro vi se pare cel mai chipeș dar și cel mai potrivit în rol: Alain Delon, Antonio Banderas, Guy Williams sau Christian Meier? Pentru mine, Guy Williams the...? (mai mult)
Salut! Am vorbit cu o persoana acum o lună si un pic si a incetat brusc sa mai raspunda la mesaje (pe snap) doar acolo vorbeam. Țin sa mentionez ca nu am alte retele de socializare sau nr. lui de telefon....? (mai mult)
Bună! Oare știți niște băuturi pe care nu le știe multă lume de la Starbucks?
Daca lucrezi la decathlon vei area parte de activitati sportive, daca da, de care?
De ce observ aceste obiecte imobile si pradoxale în apartamente care arata ca niște papusi? Răspunsuri serioase, ofer FUNDA