Cei mai activi useri din categoria Conversaţii pe 12 Februarie 2025 sunt:
Ce părere aveți de persoanele care în discuții despre orice subiect știu totul,nu accepta alta varianta,se contrazic până nu mai poate, susțin că numai ei știu ce e bine și adevărat?
Buna seara, ce înseamnă asasinarea a unui președinte?
Am văzut atât de multe fete între vârstele de 13- 18 ani (vb de cele vazute de mine în școala generală) care se urăsc reciproc, se jignesc și se bârfesc pe la spate, opinia altora nu contează...? (mai mult)
Ceva sfaturi ca sa ramai intreg la calatoriile cu trenul? Cum sa te pozitionezi, unde sa stai in tren, pentru sanse maxime de supravietuire? Pt cine nu stie, in seara asta s- a mai intamplat un accident...? (mai mult)
Eu văd România ca pe o mașină SH care mai merge dar nu știi până când. O repari pe o parte și se strică pe alta. Voi ce părere aveți?
Hei, deci am o intrebare cam ciudata, dar in fine.Sunt student la facultate in alt oras, iar mama mi- a trimis intr- o zi 200 de lei pe card(eu nu mai aveam niciunul). Dupa vreo 2- 3 plati, ma trezesc...? (mai mult)
Ce parere aveti despre o relatie in care ea e mai mare decat el cu 4 ani? Vi se pare ciudat? 27 si 23
Se dă următoarea situație. Vă aflați într- un bar sau restaurant cu cel mai bun prieten. Prietenul vostru e genul acela timid, cuminte, non- agresiv. La masa voastră vin 3 tipi puși pe harță...? (mai mult)
Sunt confuz. Mie imi suna alarma la 3. Daca la 3 ora se face 4, imi mai suna ceasul?
Ce materii se fac la Hans Mattis? Pot sa dau bilingv si la engleze sau neaparat la germana
Ce lucruri interesante ati invatat recent?
De unde vine expresia "c...e"?
De ce întotdeauna îmi dau seama că am făcut o prostie numai după ce o fac și nu înainte? Mereu zic ce prost am fost anul trecut, acum îmi dau seama.
Bună ziua! Invitațiile pentru la nuntă le dă nașa sau mireasa?
Credeti ca un om poate munci din greu si sa ramana sarac?
Un citat zice așa,, Rușinea este costul intrării ''. Ce înseamnă?