Cei mai activi useri din categoria Conversaţii pe 24 Februarie 2025 sunt:
Buna dimineata, un amic de- ai mamei din Canada i- a trimis ei 5000 de euro prin email. Ea nu il cunoaste personal, doar vorbeste cu el pe net si atat. Poate sa o caute politia? Daca banii aia sunt furati...? (mai mult)
Cum ați numi o persoană care se apucă de infracțiuni minore (pe timp de noapte) doar pentru a crea controverse în zona unde stă, să vorbească lumea și poliția despre ea, "infractorul misterios...? (mai mult)
Informația e la un click distanța, la o rasfoire de pagina, la o apasare de buton etc. Cum faceți fața? Pe ce criteriu va bazați ca acea informatie e adevarata sau menita sa va manipuleze percepția...? (mai mult)
Tot aud profesori care se plang ca sunt batuti de elevi dar cum e posibil? Eu am terminat acum un an liceul dar la noi se statea drept la ore profesorii erau foarte de treaba si atunci eram atenti Cum...? (mai mult)
Ce ați crede despre două persoane adulte care se apucă de furat doar pentru adrenalină și atracția de pericol? Cei doi ar fi femeie și bărbat, parteneri și complici. Nu ar face "găinării",...? (mai mult)
Salutare la toata lumea! Cum ar fi fost Romania daca Dan Diaconescu castiga alegerile parlamentare din 2012 si obtinea o majoritate parlamentara care il propulsa ca prim- ministru? Cum ar fi fost Romania...? (mai mult)
Cum interpretați când scrieți cuiva pe WhatsApp iar acea persoană vă răspunde sec, doar cu emoji-ul "deget ridicat"?
Buna ziua astazi am fost foarte nesimtit in metrou eram la metrou spre gorjului si pe ruta asta e cersetori multi mereu Problema e ca am vazut un cersetor care cerea bani si nu i- am dat Ala care canta...? (mai mult)
Ce parere aveti despre activistii pentru ulei? Ce au facut inainte sa ajunga sa arunce cu supa in tablouri si alte chestii absurde de zic ca nu ii asculta nimeni? Gen concret au facut ceva sau zic doar...? (mai mult)
Am febra 38.2 daca stau la căldură o să scadă sau o să crească?