Cei mai activi useri din categoria Conversaţii pe 27 Februarie 2025 sunt:
Bună! Urmează să încep facultatea, în București și nu prea sunt cunoscătoare de informații în legătură cu căminele. Am auzit de un cămin Panduri, dar nu gasesc informații despre el, știe...? (mai mult)
Ce părere aveți despre oameni din Romania? Mie mi se par superficiali și lipsiti de empatie. Voi cum îi vedeti?
Cum este la Colegiul Național "Vlaicu Vodă" la Mate-Info, cum sunt profesorii mai ales la Mate?
Ce melodie ascultati acum? Ce ati mai gatit? Pe unde v-ati mai plimbat?
-Diferența între pateu cu brânză și merdenea?
De ce majoritatea aparatelor de uz caznic se produc in asa fel incat sa nu tina si sa se strice. Multe din cele facute din plastic ar putea fi inlocuite cu inox sau materiale mai flexibile. Inafara...? (mai mult)
Bună ziua TPU, eu am 16 ani, daca merg la o biblioteca si vreau sa imi cumpar o carte care este 18+ ( nu revista indecenta zic carte dar are rating de 18+ acea carte)! pot sa i cumpar sau nu find...? (mai mult)
Zicea cineva odata "Barbatii imbatranesc ca vinul" E adevarat?
Veganii se supara daca omori o furnica?
De ce fetele raspund mai greu la mesaje pe Insta decat pe Facebook? Credeti ca exista anumite fraze de abordare care iti dau mari sanse ca o fata sa iti raspunda la mesaje? Daca da, care ar fi...? (mai mult)
Voi v-ati facut promisuni din copilărie? V-ati tinut de ele?
Pentru insomniaci: credeti ca ar fi misto sa cream mici comunitati pe ZOOM? Pentru cei ce nu pot dormi, stam la povesti putin intr- un grup de maxim 5 persoane si incercam sa ne ascultam unii pe altii...? (mai mult)
E ciudat că citesc yaoi/yuri?- - :/ Gen citesc genul asta mai mult pentru partea de love story decât scenele de sex și chestii, adică in general ori trec peste ele că mă plictisesc ori rad(nu știu...? (mai mult)
Salut TPU, am terminat clasa a 9-a la pedagogic și de la anul aș vrea sa merg la filologie, se mai dau diferente?