Cei mai activi useri din categoria Conversaţii pe 27 Februarie 2025 sunt:
Salut! Ce credeți ca ar fi mai ok sa aleg: sa stau un an acasa pentru a ma pregăti pentru medicina sau sa îmi aleg doua opțiuni în alt oraș, inginerie economica industriala și asistenta medicala...? (mai mult)
O celebritate care are videoclipurile destinate copiilor pe Youtube nu poate apărea și pe Wikipedia?
Am insomnie. Mi-aș dori să adorm și nu reușesc. Cum rezolv?
Chiar sunt o suta de zile in vacanta de vara sau mint Phineas si Ferb?
E cineva aici care îl cunoaște pe Alin Sârbu (dacă ăsta e numele real) din Caracal? Are cont aici pe TPU.Am numărul lui de telefon și poze cu el.
In Romania sunt prea multi studenti sau prea putini?
Salut. Ce site imi recomandati pentru invatarea unei limbi straine? Nu engleza
Hello, după ce faci înscrierea pentru facultate ce urmează, întreb de curiozitate? Știu că după ce afli că ai fost acceptat urmează să plătești o taxă de aproximativ 150 lei în decurs de...? (mai mult)
La voi e seceta?
Ce mai face Alina Ceușan, am văzut că s-a mutat în Barcelona, acolo în afară de vloguri cu ce se mai ocupă?
Buna! Am o intrebare atat pentru cei care s- au inscris in anii trecuti la facultate, cat si anul asta. Vreau sa ma inscriu la facultatea de automatica si calculatoare si dupa cum stiti, sunt doua specializari:...? (mai mult)
Prietenul meu s-a dus la gratar cu baietii, fara mine. Eu acum stau singura in apartament. Stia ca eu daca raman nu am ce face si cu cine iesi, prietenii mei sunt in alta localitate. Ce parere aveti?
Salut! Știu ca pun o întrebare tâmpită, dar asta e. Un membru de familie (bărbat in toată firea) a fost strigat de către un prieten / coleg, , Ce faci ma, , pupăza? " nu este ciudat? La fel ...? (mai mult)
Dupa ce am urmarit utilizatorii acestui site minunat, am constatat ca Jassmina/Violetta ofera cele mai utile si inteligente raspunsuri, ce parere aveti despre asta?