Cei mai activi useri din categoria Conversaţii pe 16 Ianuarie 2025 sunt:
Merg săptămâna viitoare la o comuniadă la sport la Moisei. Știe cineva cum este și dacă se ține într-o sală de sport?
Saluuuttt! Sunt eleva de clasa a 9- a si as dori sa mă transfer in aceeași unitate de învățământ, la alt profil (uman, filologie). In prezent, mă aflu la profilul real, științe ale naturii....? (mai mult)
Salut, ce sa fac daca am o obsesie nebuna pentru geci de fas lucios? Atât de mult și atât de obsedat sunt de gecile lucioase încât urăsc să văd o geaca de fas lucios uda, nu îmi place să fie...? (mai mult)
Ce faceti ba?
Cum fac sa nu-mi mai fie ciuda?
Cat de des consumați somon?
Salut, pentru generatiile pana- n 2000, stie cineva cum e numele standard la popic? Eu la bloc îl stiam de popic. Faci o linie în pământ cât sa bagi bâta sub o bucată mai mică de lemn, si dupa...? (mai mult)
Bunicul meu cred că moare :( este deja a 4 zi de când este bolnav... Adica nu are simptome de răceală, nu ii curge nasul, nu are febră, și doar îl doare burta, a vomita acum 2 zile și are diaree,...? (mai mult)
De ce jumările (de porc) sunt așa scumpe totuși? Nu mi se pare normal!
Bună ziua! Poți să faci practică în spitale ca să devii asistent medical fără să înveți să iei sânge ( doar să faci injecții)? Depinde de tipul de practică pe care îl faci?
Ce mai faceți? Cum va mai descurcați? Cu sănătatea,banii, dragostea cum va este?
Salut, credeti ca de la o tigara pot sa devin dependent? Adica parca ma simt asa apasat de stres, si as vrea sa fumez o tigara, dar sa nu devin dependent, ce ziceti?
Winston express sunt mentolate? Ca vreau sa-mi iau dar nu stiu sigur
Când se începe armata obligatorie?
Dacă mâine ați afla că soțul/soția sau copilul vostru a murit într- un accident sau a fost omorât/ă, iar peste câteva zile ai descoperi că ai cancer în stadiu terminal și mai ai maxim un ...? (mai mult)