As face podcast doar daca publicul meu ar fi in cifre cu 3 de 0.
Adica e ok sa ai doar 800 de urmaritori, daca ai cate 1200-3000 de vizualizari in 4 ore, cand postezi un clip. Si nu vorbesc de audienta Tiktok, ca acolo cifrele se fac mult mai usor, si nu inseamna nimic.
Pe Youtube sau Facebook daca esti in cifrele alea sau peste, te poti baga si la podcast-uri.
Ar fi bine de stiut ca primele probabil nu vor avea mare succes, iar lumea se va aduna doar in timp, daca este foarte interesant continutul.
Ar mai fi de stiut o metoda foarte buna de promovat podcastul, si anume decuparea unor cadre care lasa omul curios, si postarea lor (in format vertical) pe tiktok.
Clipurile scurte fac oamenii sa caute podcastul, chiar si pentru hate-reala, iar asta iti aduce tie crestere.
1. Subiecte atractive
2. Decor fain *( schimbat la 2-3 episoade sa nu devină plictisitor
3. Sunet si imagine de calitate *( scule )
1+ 2 + 3 = valabile la ORICE produs media!