| chix a întrebat:

Am nevoie de un ajutor cat mai rapid. daca tot e vorba de toti pentru unul poate reusesc cu ajutorul vostru sa imi rezolv problema. sunt studenta la drept. am nevoie de 3000 lei ca sa pot sa imi continui scoala. parintii mei sunt pensionari (tatal meu a facut un infarct si un avc, a ramas cu semi-pareza) si nu pot sa ma ajute. am inceput sa lucrez ca sa pot sa imi platesc taxa de scolarizare, insa s-au strans tot mai multi bani de platit avand in vedere ca nu reuseam sa ma prezint la toate examenele. ar trebui sa trec anul 3 daca reusesc sa platesc acesti bani, dar am f putin timp si nu reusesc nici cum sa fac rost de ei. am vorbit cu decanul si a acceptat sa platesc acesti bani pana in 10 octombrie, insa nu am de unde sa fac rost de ei asa repede. daca poate cineva sa ma ajute promit ca o sa ii inapoiez banii cum reusesc sa imi vand calculatorul si din lucrurile de care pot sa ma lipsesc. va multumesc!
Sau, daca imi puteti recomanda o cale de a face bani repede, spune-ti-mi! va rog sa va abtineti de la rautati

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Dai tot ce ai mai scump pentru cea mai scumpa bijuterie.cunostintele si pregatirea ta ca om. putina munca.si se rezolva.cheltuieli minime. putina credinta, cat un bob de mei. si cel ce stie de ce ai tu nevoie iti va da.vei vedea.

3 răspunsuri:
| Instinkt a răspuns:

Imprumuta de la banca ca banuiesc ca ai peste 18 ani sai cand o sa iesi avocata procuroare ii dai

Răspuns utilizator avertizat
| chix explică: