| Klara a întrebat:

Am o intrebare pentru cei care sunt inca elevi. Voi invatati ca disperatii in fiecare zi pentru toate materile? Invatati doar cand aveti lucrare? Sau, dimpotriva, preferati copiutza?

Răspuns Câştigător
| xD101 a răspuns:

Buna.De cand a inceput scoala parca numai am chef de invatat...doar asa cand stiu ca ma asculta sau dam test...cand ne i-a pe nepregatite sau nu am invatat mai apelez si la copiuta(din cand in cand) tongue
Nu pot sa invat la toate materiile pentru ca nu sunt robot happy

18 răspunsuri:
| Razvan a răspuns:

Incerc sa invat logic...si nu merge deloclaughingApelez la copiute numai cand stiu ca il pot copia pe profesorul respectiv. Din 17 profesori hai sa zic ca la 2 pot copia fara grija.La restul e jale...cryingtocealacool

| monyk a răspuns:

Buna, stiu ca nu e frumos dar...prefer copiutza uneori...cand e ceva test, mai invat, dar incerc sa fiu cat de cat atenta la ore, ca sa nu mai imi stric ziua invatand, stiu ca ar trebui sa invat ceva mai mult, dar sincer, chiar la toate materiile, mai ales la cat de multe si grele sunt unele...iti vine sa iti iei lumea in caplaughing...invat dar cu limita, daca am ocazia de a copia, de ce nu? Nu as putea sa stau non-stop cu cartea si caietul in mana si sa tocesc...

| juniper a răspuns:

In fiecare zi invat la orice materie am pe maine, in weekend la fel, dar acolo fac exercitii la engleza ca vreau sa dau examenul Cambridge, nu prefer copiutza, ca apoi ce vom face la bacalaureat? Mai bine invatam acum, ca apoi cine stie cum mai recuperati, la fel si cu testele. Daca nu inveti din timp nu o sa intelegi niciodata.

| Pho3nix a răspuns:

Nu sunt calculator sa invat tot de la cap la coada.
Invat ce mi se pare mai important.

| daniDeeDee a răspuns:

Invatam doar cand era cazul. big grin dar in rest copiutzaaahee hee

| Mwhahahaa a răspuns:

Buna.

Invat cand stiu ca ne asculta, sau ne da' test/teza etc.big grin
O data am copiat in toti 6 ani.big grin