| Klara a întrebat:

Am o intrebare pentru cei care sunt inca elevi. Voi invatati ca disperatii in fiecare zi pentru toate materile? Invatati doar cand aveti lucrare? Sau, dimpotriva, preferati copiutza?

Răspuns Câştigător
| xD101 a răspuns:

Buna.De cand a inceput scoala parca numai am chef de invatat...doar asa cand stiu ca ma asculta sau dam test...cand ne i-a pe nepregatite sau nu am invatat mai apelez si la copiuta(din cand in cand) tongue
Nu pot sa invat la toate materiile pentru ca nu sunt robot happy

18 răspunsuri:
| Razvan a răspuns:

Incerc sa invat logic...si nu merge deloclaughingApelez la copiute numai cand stiu ca il pot copia pe profesorul respectiv. Din 17 profesori hai sa zic ca la 2 pot copia fara grija.La restul e jale...cryingtocealacool

| monyk a răspuns:

Buna, stiu ca nu e frumos dar...prefer copiutza uneori...cand e ceva test, mai invat, dar incerc sa fiu cat de cat atenta la ore, ca sa nu mai imi stric ziua invatand, stiu ca ar trebui sa invat ceva mai mult, dar sincer, chiar la toate materiile, mai ales la cat de multe si grele sunt unele...iti vine sa iti iei lumea in caplaughing...invat dar cu limita, daca am ocazia de a copia, de ce nu? Nu as putea sa stau non-stop cu cartea si caietul in mana si sa tocesc...

| juniper a răspuns:

In fiecare zi invat la orice materie am pe maine, in weekend la fel, dar acolo fac exercitii la engleza ca vreau sa dau examenul Cambridge, nu prefer copiutza, ca apoi ce vom face la bacalaureat? Mai bine invatam acum, ca apoi cine stie cum mai recuperati, la fel si cu testele. Daca nu inveti din timp nu o sa intelegi niciodata.

| Pho3nix a răspuns:

Nu sunt calculator sa invat tot de la cap la coada.
Invat ce mi se pare mai important.

| daniDeeDee a răspuns:

Invatam doar cand era cazul. big grin dar in rest copiutzaaahee hee

| Mwhahahaa a răspuns:

Buna.

Invat cand stiu ca ne asculta, sau ne da' test/teza etc.big grin
O data am copiat in toti 6 ani.big grin
Anul asta(eu fiind clasa a6-a) la francezalaughing... n-a fost cine stie ce.:d.ne-a dat sa ne descriem.si eu stiam. dar am zis sa ma asigur ca e bine cum scriu.si mi-am facut o copiuta, am bagat-o in penar si aia a fostlaughing

xoxo...

| Aurelia a răspuns:

Invat ori cand stiu ca ma asculta sau ne asculta, ori cand stiu ca dam lucrare, ori fiindca imi place lectia - se intampla rareori sa invat o lectie pentru ca imi place...de obicei invat pentru orice eventualitate de ascultare. Dar de copiat, nu am copiat si nici nu voi copia niciodata, deoarece copiatul=furt=delict.

| Annitu a răspuns:

Pai. dc sa invat cand stiu ca pot copia? dc sa ma obosesc?straight facerolling on the floor

glumesc.invat inaine de teste.winking

| Betty18 a răspuns:

Cand am lucrare invat


succes

Răspuns utilizator avertizat
| Corinne a răspuns:

Mda. spre rusinea mea prefer copiutza blushing dar anul asta fiindca sunt noua in liceu.am mai invatat asta pana cunosc fiecare profesor in partehee hee

Dar intr-o lucrare cand iti da subiect din tot capitolul te cam pierzi in fituici si trebuie sa si inveti cateva lectii.:-

| vilmaristul a răspuns:

Depinde de ce vrei de la viitorul tau
daca l vrei mat, invata pe sarite, strica ti ochii si psihicul cand se apropie teza sau examenul
daca l vrei frumos, incearca sa inveti fara sa apelezi la copiute, pentru ca exista riscul calculat deja de a fi prinsa, si risti si putinul pe care l ai acumulat

| Diva a răspuns:

Nu prea invat incerc sa fiu foarte atenta la ore ca sa "prind" materia din zbor.

| night_crawler a răspuns:

Sincer de vreo 3 ani de zile nu mai invat laughing ...problema este ca anul asta am bacul si trebuie sa invat happy

| mariutza a răspuns:

Poi invat numai cand stiu ca ne asculta sau cand dam test. uneori mai copiez...big grin

| g_7133 a răspuns:

Pai invat bine cand stiu ca asculta sau dau lucrare. dar in general citesc lectiile sa imi ramane cateva ideei in cap in caz ca ma asculta laughing. Mai recurg si la copiutza laughing cand e cazulhappy

| cripistinna a răspuns:

Nu prefer copiutza dar cand e urgenta nevoie...invatz de fiecare data cand ne asculta:::laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sincer? De cand a inceput scoala nu am invatat la nimiC! jur! sunt a 10 si retin mult la scoala.Cam 80% din lectie
Dar atunci cand stiu ca trebuie sa ma asculte citesc de 2 ori si gata
De copiat? Sunt al filologie si de exemplu toata, toata clasa copie la fizica, proful stie asta de aia ne da numai teorie. o facem numa asa ca e in orar, la anul va disparea
Uneori mai copii ca stau intr'o banca de unde pot copia la absolut orice obiect.
PS: nu eu m-am pus acololaughing

Întrebări similare