A murit display-ul. Am pățit și eu cu un Philips. Din fericire al tău e în garanție. La al meu s-a intamplat la 2 ani și 3 luni. Vorbești cu magazinul de unde l-ai cumpărat și rezolvi cu ei. Îl vor repara sau vei primi altul.
Serios? Chiar se poate să se strice chiar așa dintr o dată? Am vorbit, mâine îl duc înapoi... Au spus că vor da altul. Acum să vedem ce va fi. Că poate când suntem acolo spun că îl trimit în service...
Da, așa a murit și al meu. Poof, și s-a dus. Al meu nu a rămas negru s-a umplut de dungi și tot ecranul era gri.
E dus ecranul... Am fost la Altex și așa au spus. L am lăsat acolo că cică îl trimit în reparație. Nu îmi mai dau altul.
Nasol. Adică se pare că Philips a luat-o grav pe arătură. Daca te tine și asta tot un an, la următoarea defecțiune s-ar putea sa nu te mai incadrezi in garanție. Cel mai bine ar fi fost sa îți dea banii înapoi. Eu sunt pe LG acum.
Chestia e că chiar am vorbit cu ei despre asta. Dar au spus că pot doar sa îl trimită în Service. Dacă cei de acolo constata ca nu se poate repara atunci primesc alt televizor. Dar daca se repara îl primesc înapoi.
Și cum spuneai tu..., mai poate tine 1 an, sau câteva luni și iar sa aibă probleme. Le am spus și asta. Dar au spus că ei nu au ce sa faca, că așa e legea și regulamentul lor. Și ca dacă nu vreau sa îl trimit în garanție asta este. Adică pe scurt au vrut sa ma trimită acasă cu el. Pana la urma am acceptat sa îl trimit în service. Doar că va dura 15 zile... până e gata.
Însă acum, dacă îmi pune alt ecran, nu voi mai primi garanție la el? Adică nu se va prelungi?
Au ăștia niște regulamente... Eu cred ca aveam dreptul să cer altul nou, nu sa îl schimbe pe asta că există riscuri destul de mari sa se strice iar...
Nu se prelungește garanția. Tot doi ani de la achiziție ai. Mi se pare că legislația zice că dacă nu ți-l pot repara in nu știu câte zile îți înlocuiesc produsul cu totul, dar altfel nu sunt obligați decât să-l repare.
E aiurea așa... Adică dacă e problema cu display-ul ( ecranul ), pot apărea și alte probleme, și chiar după un anumit timp sa se strice iar ecranul. Atunci poate chiar mai are o problema. Dar daca trece anul, trece garanția și nu mai beneficiez de ea... Nu se poate prelungi garanția? Adica nu pot sa mai plătesc acum garanție în plus?
Nu cred. Dar poate merită să întrebi la ei.
O sa întreb. Mersii
RAY întreabă: