In primul rand consider ca ar trebui insistat la service-ul respectiv, se poate vorbi cu seful de unitate de acolo. Unele telefoane, precum si alte aparate au o folie peste un surub sau peste locul de unde se poate incepe demontarea lor, de regula scrie alaturi "if removed warranty loss" (scuze daca e gresita engleza) - inseamna ca daca e inlaturata folia se pierde garantia. De asemenea se mai pierde garantia la telefoane mobile daca telefonul este cumparata "codat" - adica are un soft ce permite functionarea doar in reteaua vanzatoare - si ulterior ese dus la "decodat" la diferiti amatori sau service-uricare inlatura blocarea pe reteaua respectiva. Cel putin in prima varianta ar fi trebuit sa se faca constatarea in prezenta clientului, caruia sa i se arate ca este indepartat sigiliul. Daca nu te pricepi foarte bine in domeniu ia pe cineva mai priceput si mai fa o vizita la service unde ar trebui sa insisti pentru a primi o explicatie verosimila. Apoi te poti adresa la OPC, indiferent de dovezile pe care le ai (chitanta de cumparare a telefonului, contract ceva, document de primire in service, certifcat de garantie), OPC-ul poate gasi dovezile lipsa in documentele de inregistrare de la service. Nu ai nimic de pierdut in urma reclamatiei inaintate la OPC. Pasul urmator, daca nu se rezolva, ar fi trimiterea unei notificari catre service, eventual si catre operatorul de telefonie mobila, notificare in care trebuie sa fie explicat cazul si nemultumirea si ca in caz contrar vor fi actionati in judecata. La judecata deja conteaza probele, insa pot fi cerute si de la partea adversa aceste probe, iar in judecata ar trebui chemati impreuna vanzatorul si service-ul. Ar fi bun si un avocat insa merge si fara el, oricum decat un avocat slab este mai bine fara. In lipsa unui avocat partea intr-un proces beneficiaza de anumite drepturi. De aici, Mariana, trebuie sa te hotarasti cat de departe vrei sa mergi, daca vrei recuperarea pagubei cu orice pret sau daca vrei sa le dai o lectie, sau sa te lasi pagubasa ca nu merita... este optiunea ta.
Situatia descrisa de tine te lasa fara cuvinte, hei na traim in Romania si asta spune tot.Este necesar sa incerci fiind ultima varianta, faci o sesizare la OPC, explicand toata istoria acestui telefon si necazurile ce ti l-au adus, comportamentul celor de la Vodafone.nu te lasa, ameninta ca vei lua legatura cu presa si chiar televiziunea, si îti spun eu ca vei reusi.Mult succes si nu te lasa.
Traim in romania tara tuturor posibilitatilor...mai lasat si pe mine fara grai.Bafta multa
OPC; nu ar trebui sa te mire, traim in Romania... Cred ca nu ai umblat rea mult prin lumea noastra
Suntem in romania) stiu multi care au patit asa deci stai linistita nu esti prima si dupa cum se vede nici ultima
Sincera sa fiu nu as putea sa-ti dau un raspuns deoarece n-am mai auzit niciodata asemenea poveste incredibila dar totusi te sftuiesc sa asculti raspunsurile celorlaltisi sa mai intrebi si alte persoane in legatura cu situatia ta si poate vei afla pe cineva care a trecut intr-o asemenea situatie si s-o intrebi ce a facut.
Lasa ca nu esti singura, mie mi-a disparut creditul de pe telefon si dupa ce am devenit insistent au inceput sa nu-mi mai raspunda la apeluri, ba chiar mi-a raspuns unu din greseala...cred, si cand si-a adus aminte cine sunt mi-a raspuns cu "sunt nevoit sa intrerup aceasta legatura telefonica din motive tehnice"
Buna mariana Posibil ca telefonul tau sa fi fost zgariat sau umblat prin el... eu una te cred ca nu ai fost la un alt service/ce rost ar avea sa minti? Ori asta ori tipii aia sunt CHIORI de-a binele!
ai mare dreptate, toti se acopera.Eu as zice sa-l dai incolo de telefon si sa te duci la un alt service bine-merci*. Si sa nu mai continui sa mai ai incredere in firma de unde l-ai luat.
succes si nu te enerva.
xoxoo, mary
Sunt 2311, Mariana, cea cu telefonul care se teleporteaza, singur, la service-uri neautorizate. Cum pot lua legatura cu persoana al carui raspuns l-am premiat? Are cunostinte in acest domeniu si as dori sa ma mai sfatuiesc cu dumneaei...Telefonul l-am cumparat, zic ei, de nou...
Multumesc pentru. raspunsul folositor!