ardnaxur1961
| ardnaxur1961 a întrebat:

Asta e o intrebare adresata celor care sunt studenti in Iasi si care locuiesc in Codrescu: Imi poate spune si mie cineva, cam care sunt conditiile in caminele de acolo? In afara de C11. Nu de alta, dar sa stie capcaunu' la ce sa se astepte. laughing Ca, pe site, nu exista nicio poza. Multumesc.

Răspuns Câştigător
| Corina a răspuns:

Sunt din Iasi, dar nu mai sunt studenta demult. Totusi cred ca in Codrescu nu difera cu mult conditiile fata de alte camine studentesti. Peste tot e cam la fel. Depinde si de norocul fiecaruia. O camera relativ mica, cu 3 sau 4 paturi si chiuveta in camera. Cam asta ar fi.

8 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Rux, cred ca au fugit toti studentii de pe site! Banuiam eu ceva dupa ce intrebari intalnesc pe aici.
Dar ceva intrebari despre Lady Gaga aia sau Justin ala n-ai?
Asa, stiam si eu sa raspund!hee hee

ardnaxur1961
| ardnaxur1961 explică:

@Dmonik: Ma jignesti! Stiu TOT si despre Gaga aia, si despre Justin ala, asa ca n-am ce sa-ntreb; mi-s doctor!laughing

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Andraxur, Monika. Justin Imberber cica a murit... de ciuda ca lady Gogu a cistigat 60 milioane verzisori intr-un an. Sa va mai spun noutati? Lady Gogu nu e nici muiere nici barbat, a descoperit ca e asexuata rolling on the floor

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

XJR, taci, nu mai spune rautati gratuite! Nu sti despre ce vorbesti!
Ieri m-am intalnit cu doamna aceasta si cu fiul ei, habar n-ai ce relatie extraordinara au cei doi!
Nu stiu cum se vede din afara, insa v-ati dori toti sa aveti asemenea copil si toti ati fi invidiosi pe un copil cu o mama de calitatea Ruxandrei!
Felicitari Ruxandra si bafta creaturicii tale frumoase si inteligente!

ardnaxur1961
| ardnaxur1961 explică: