| sweetys a întrebat:

Azi dimineață am dat comanda la UBER și după ce am așteptat mașina 5 minute șoferul a anulat cursa. Am primit mail cum ca șoferul a anulat-o fiindcă nu purtam masca, deși el nici nu a ajuns la locul de întâlnire. Unde pot sa ii fac reclamație? La mail nu merge sa răspund și în aplicație nu găsesc nimic. (Nu ma enervam asa tare dacă nu ma intarzia fiindca după următorul unde a trebuit sa stau 10 minute- timp pierdut)

6 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Sau a gasit un client mai bun

| sweetys explică (pentru mgtow):

La asta m-am gândit și eu. Dar poți anula cursa fără sa motivezi, mi s-a mai întâmplat, pe mine m-a deranjat ca a băgat ca motiv ca nu purtam masca când el nici măcar nu a trecut pe lângă punctul de întâlnire.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Sigur ii poti face reclamatie in aplicatie undeva

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Poate a fost prima lui zi de munca și a greșit. Se mai întâmpla

| eckblume a răspuns:

Suni la Uber sau dai mail unde scrii ce ai patit (daca se poate). Daca ai platit cu cardul s-ar putea sa fi dat de unul dintre acei escroci. Am vazut la tv ca sunt soferi de la Uber care iau comanda, apoi o anuleza pentru a pastra banii. Totusi, poate te-a confundat cu altcineva si n-a anulat comanda din alte motive.
Ar trebui sa gasesti detalii undeva in aplicatie.
* https://help.uber.com/......rs%C4%83ri

| Tokyo44 a răspuns:

Regulamentul uber stipuleaza sa astepti 5 minute apoi sa suni clientul. Daca nu raspunde soferul poate anula comanda.