| GoldenZenith a întrebat:



A avut cineva, vreodata, experiente cu "oamenii umbra"?

Răspuns Câştigător
| T0T a răspuns:

Acel fel de umbre nu sunt umbre ci sunt de la ochi. De asemenea sunetele de frecvențe mici pot cauza asta. Și eu când mă uit uneori văd un fel de formațiuni pe imaginea percepută de ochi dar asta e o chestie care ține strict de ochiul uman și care se manifestă diferit la orice fel de persoană. Nu sunt medic însă umbrele alea dacă nu le vezi tu concret ci doar cu coada ochiului sunt ceva destul de comun care au multe explicații.

6 răspunsuri:
| Drimmero a răspuns:

Mai concret, la ce te referi?

| GoldenZenith explică (pentru Drimmero):

Umbrele inexplicabile, care se misca foarte repede si pe care le vezi cu coada ochiului.

| T0T a răspuns (pentru GoldenZenith):

Acel fel de umbre nu sunt umbre ci sunt de la ochi. De asemenea sunetele de frecvențe mici pot cauza asta. Și eu când mă uit uneori văd un fel de formațiuni pe imaginea percepută de ochi dar asta e o chestie care ține strict de ochiul uman și care se manifestă diferit la orice fel de persoană. Nu sunt medic însă umbrele alea dacă nu le vezi tu concret ci doar cu coada ochiului sunt ceva destul de comun care au multe explicații.

| Drimmero a răspuns:

Nu am patit chestii de genul, chiar nu stiu ce sa zic.

| T0T a răspuns:

Da, chiar și acum dacă mă uit în spate văd o umbră. Ah stai, cred că e a mea.

| Donsavas a răspuns:

Nu. ce crezi despre asta? ai trait ceva asemanator?

| GoldenZenith explică (pentru Donsavas):

Nu eu. Ce cred? Habar nu am, de aceea am pus intrebarea, ca sa stiu exact ce parere sa-mi fac. happy

Întrebări similare