| QuietDemon a întrebat:

am mare nevoie de ajutor! Azi am intrat pe aceste site: http://www.ottershop.ro/. Am cautat cate ceva si am ajuns sa comand din greseala o pereche de pantofi. Am scris un mail, dar nu l-am trimis. Comanda este in stare de "procesare". Mailul suna cam asa:

Buna ziua,
Am facut o comanda din greseala, #EP3 Ghete Flavia Passini negre, din piele intoarsa, la data de 13.05. 2014, produsul fiind in valoare de 398, 00 lei (incluzandu-se si costurile suplimentare: Tva, livrarea etc). Contul este inregistrat cu acest e-mail. As vrea sa renunt la aceasta comanda si daca se poate si la cont.
Cu stima,
X
In regulamentul acela scrie asa: "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului". Clientul poate denunta unilateral contractul fara a invoca un motiv in termen de 10 zile lucratoare cf. ord. 130/2000 completata de legea 51/2003 cu privire la regimul juridic al contractelor la distanta, numai in scris, si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 10 zile. SC Delazero SRL isi rezerva dreptul de a accepta exclusiv produse returnate prin firme de curierat rapid. Se vor accepta excusiv coletele returnate la adresa societatii noastre. Sc Delazero Srl va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Suma inapoiata se va vira in contul clientului, comunicat in scris in notificarea transmisa prin care isi exprima dorinta de returnare a produselor. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc. Costurile pentru returul produselor vor fi achitate de catre client. In cazul schmbarilor de marime, produs, etc, clientul va suporta atat costul returului, cat si costul retrimiterii produsului catre client. Pentru orice aspect legat de retur sau alte nelamuriri, va rugam sa trimiteti un mail la office@ottershop.ro, respectiv sa ne contactati la numarul de telefon prezent in site. AJUTOR!

3 răspunsuri:
| CataC a răspuns:

Buna

De ce nu le dai un telefon in care sa le spui ca nu mai vrei comanda?
Transportul implica costuri, ce rost are?
Ai facut o greseala, asuma-ti-o, nu se va intampla nimic.
In caz de retur tu suporti cheltuielile de transport.
Bafta

| blackhawks a răspuns:

Poti sa spui doar ca vrei sa renunti la comanda, nu iti poti permite. Daca zici ca ai facut comanda din greseala, suna ciudat si s'ar putea sa te ia la intrebari!

| QuietDemon explică (pentru blackhawks):

Mersi... s-a rezolvat, au sunat.o pe mama si... ea i-a anuntat ca achizitionarea a fost facuta de un copil si blah, blah, blha, etc. laughing