anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am vazut pe ste-ul Okazii,foarte multe telefoane,insa majoritatea se vindeau fara factura si fara garantie...ce parere aveti? As vrea un Samsung galaxy s3, credeti ca merita sa-l cumpar de pe Okazii fara factura si garantie?

Răspuns Câştigător
| catalinmobil a răspuns:

Avand in vedere vanzatorul! daca ai nelamuriri suna la site-ul okazii.ro ai acolo nu de tell! si te informeza ei despre produsul cutare! (funda?)

3 răspunsuri:
| titigreaca a răspuns:

Nu merita sal cumperi iti iei mare teapa asa am facut eu mi l-am luat si in 7 luni s-a stricat e chinezarie

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Unii sunt fericiti ca au primit chinezarii. O cunostinta a primit o pereche de adidasi rupti.

| Okaziiro a răspuns:

Buna ziua,

In cadrul site-ului Okazii.ro se regasesc atat produse noi, cat si produse second-hand. Pentru a va asigura de starea produsului, este necesar sa verificati in cadrul vanzarii produsului dorit, sectiunea "Stare produs". De asemenea, exista persoane ce ofera atat garantie cat si factura in momentul incheierii unei tranzactii, aceste optiuni fiind inscrise tot in cadrul vanzarii.

Deoarece sectorul produselor noi din cadrul site-ului este in plina dezolvare, au fost incheiate noi parteneriate cu multe lanturi de magazine cunoscute. Astfel, exista produse vandute direct de catre retaileri, unele dintre acestea fiind chiar produse originale marcate printr-un semn distinctiv in acest sens "Produs original verificat".

Okazii.ro recomanda tuturor utilizatorilor sa aleaga produsele marcate cu Garantia de Livrare sau, in cazul in care acestea nu fac parte din program, sa solicite vanzătorului Garantia de Livrare. Acest serviciu este gratuit, se activeaza instant pentru vanzatorii Okazii.ro si ii asigura pe cumparatori de primirea produsului corespunzator sau de returul sumei de bani achitata. In cazul in care articolul nu este conform descrierii facute pe site, utilizatorul poate solicita returnarea articolului în termen de 3 zile lucratoare de la primirea acestuia. In aceasta perioada contravaloarea produselor achizitionate prin intermediul Garantiei de Livrare este blocata intr-un cont intermediar, detinut de catre Okazii.ro. Daca in acest interval cumparatorul nu reclama conformitatea produsului cu descrierea de pe site, banii sunt deblocati si transmisi mai departe vanzatorului.

Un utilizator mai poate alege si primirea articolului cumparat prin Predare personala sau la punctul de livrare Okazii.ro din cadrul Magazinului Domo aflat in incinta Baneasa Shopping City, Bucuresti. Astfel se asigura faptul ca produsul pe care utilizatorul il achizitioneaza este cel dorit si tranzactia se incheie numai daca articolul corespunde calitatii si caracteristicilor pe care vanzatorul le-a furnizat in anunt.

Totodata, Okazii.ro vine in spirijinul cumparatorilor si prin intermediul Departamentului Asistenta Clienti. In cazul in care doriti asistenta in activitatea desfasura pe site, ne puteti contacta pe adresa suport@okazii.ro sau contacta la numarul de telefon 0374652944 de luni pana sambata între orele 9:00-21:00.

O zi placuta,
Okazii.ro