anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Chiar am nevoie de niste sfaturi pentru urmatoarea situatie:eu sunt eleva in clasa a 9a la un liceu vocational(deci profil uman). Anul trecut habar nu aveam ce sa fac mai departe.Dar anul acesta m-am tot gandit ca cel mai probabil nu o sa fac mai departe lucrurile pentru care ma pregateste liceul asta.Adica,e ok, imi place dar nu-mi vad viitorul in asta.Si am ajuns in sfarsit la ceva:medicina.
Acum,problema e in felul urmator.M-am trezit destul de tarziu anul asta,si as da la un liceu cu profil de stiinte,numai ca,pregatirea mea in biologie,chimie,fizica e... minima,dat fiind ca si gimnaziul l-am facut aici,nu s-a pus mai deloc accent pe aceste discipline, iar anul acesta, ce sa spun...si mai putin.Si nu stiu ce sa fac.As avea timp in 3 luni de vacanta sa recuperez toata materia?
Eu m-am gandit la cateva variante:sa plec; sa mai stau un an, timp in care sa recuperez si sa plec apoi, in clasa a 11a; sau sa imi termin liceul aici, si sa continui, pe parcursul urmatorilor 3 ani sa fac in paralel materiile de care am nevoie.Dar nu stiu ce sa fac.E greu,sunt de mult timp aici, e foarte lejer din punctul de vedere al culturii generale/notelor(tocmai de aceea spun ca as putea face in paralel,deoarece e foarte simplu).Si mi-e teama sa nu cumva sa plec si sa nu fac fata(pentru ca,cam toata lumea imi spune asta).Si imi si place aici,sunt de o gramada de ani cu cativa din colegi in clasa,plus ca imi place si ceea ce fac.Dar imi doresc o cariera in ceva total diferit.Voi ce ziceti?
Sper ca nu v-am plictisit,cu cat am scris,si va intreb, deoarece am intrebat deja pe toata lumea ce crede si singurul raspuns pe care-l primesc e "fa ce vrei, e alegerea ta".

3 răspunsuri:
| Anonima264 a răspuns:

Pai eu as zice sa pleci daca nu simti ca locul tau este acolo.

| Anonima264 a răspuns:

Adica,daca nu simti ca viitoruk tau este unde esti acum, este clar ca ca trebuie sa cauti alt loc.

| talya a răspuns: