| Anasnas a întrebat:

Buna comunitate TPU.
Sunt intr-o situatie dificila.
Eu sunt elev in clasa a 10 a si pana anul acesta nu am fost respectat deloc in clasa nu vorbea nimeni cu mine. Aveam doar un prieten in clasa cu care ma intelegeam bine.
Problema este ca eu in clasa a 9a eram foarte gras.Pentru chestia asta am fost si "bullied"(scuzati-ma nu am stiut cum sa explic)Asta era si motivul pentru care majoritatea colegilor mei nu ma bagau in seama si ma jigneau cateodata.(Mai ales fetele)
La sfarsitul clasei a 9a m-am decis sa ma apuc de sala si am ajuns sa am un corp bine facut peste vacanta de vara.Am si antrenor personal care m-a ajutat foarte mult la inceput si ma incurajat.
Acum sa va spun adevarata problema. Fetele care m-au jignit toata clasa a 9a au inceput sa ma ia la vorba si chestii din asta. Eu le-am spus ca nu vreau sa am deaface cu ele si le-am spus sa nu ma bage in seama la fel cum au facut-o si anul trecut.Si sa vedeti reactie pe ele.Au inceput sa spuna ca sunt fitos, ca mi-am luat-o in cap etc. Se vedea pe fata lor cat de "triggered" erau ca sa spun asa. Desigur nu toate fetele sunt asa dar majoritatea sunt.
Credeti ca am procedat corect?

5 răspunsuri:
| MarianWLF a răspuns:

Foarte corect, persoanele care nu sunt langa tine la greu, nu au ce cauta langa tine cand ti-e bine, n-ai pierdut nimic, evita oportunistii in viata, sunt doar hiene.

| Violleta2022 a răspuns:

Daca doresti sa fii respectat, trebui ca tu sa ii respecti intai.
Ceea ce ai facut a fost gresit!
Nu te dai arogant cand fetele vin sa-ti vorbeasca.
Nu te comporti ca o jigodie, asa cum s-au comportat ei cu tine pana acum, doar pentru ca ai slabit si arati mai bine.
Bunul simt si educatia se cunosc la om, indiferent de ce haine poarta.
Imi pare rau, ai dat cu batul in balta, iar acum suferi consecintele.

| GirlOnline81 a răspuns: