| Cris06 a întrebat:

Buna seara, daca in timp ce faceam cumparaturi intr-un supermarket, un angajat a fost foarte nepoliticos confundandu-ma cu alta persoana si astfel adresandu-mi niste intrebari nepotrivite, unde pot face o reclamatie?

P.S. In acel moment nu am discutat foarte mult pentru ca ma grabeam, doar am iesit din situatie, dar fiind cu o persoana cunoscuta, nu a fost foarte comoda ipostaza.

Funda si multumesc!

5 răspunsuri:
| FataCuChitaraMunților a răspuns:

Vorbeşte cu directorul.El e singurul care poate lua măsuri.Sau fă-l să-şi ceară scuze, dacă nu vrea să-şi piardă locul de muncă.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

La opc

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Faci frumos o reclamatie la oficiul pentru protectia consumatorului, (Opc) dar acum de Crăciun nu stiu cine va lucra, si explici ce s a intimplat, numele magazinului si eventual al celui care te a jignit, si au ei ac de cojocul lor. Dar măcar cel care te a jignit, si a cerut scuze? Sau a continuat in prostia lui sa jignească.

| farfuriaverdex a răspuns:

Personal as opta pentru a sta de vorba cu conducerea magazinului respectiv

| Jolenne a răspuns:

Bună!
Îți recomand să vorbești cu cel care deține magazinul. El te-ar putea ajuta și probabil ar putea să-l roage și pe angajatul respectiv să nu mai aibă un astfel de comportament. Succes!