Cum sa scap de dependenta de Heroina care se gaseste peste tot, sa ma apuc de alcool?
Problema mea cea mai mare e ca maine va ploua si nu pot sa-mi termin lucrarea iar ziua de plata va fi amanata! nu te astepta-i la asta nu-i asa? pai nu toti suntem copii asa ca eu ti-am zis problema mea daca tot ai intrebat
Problemele cu masina, probleme financiare, sentimentale, dar astea sunt irelevante. Problema la care ar trebui sa ne gandim cu totii este situatia tarii noastre. Nu multa lume observa dar ne indreptam spre cum a fost inainte de 89, nu trebuie sa fi un geniu sa observi, ma framanta putin, dar apoi realizez ca oricum plec din tara si chiar daca o sa ma preocupe situatia tarii tot restul vietii mele, incet incet o sa ma indepartez si sentimental de ea.
Ceva probleme psihice care nu pot sa le inteleg, explic.
Semănăm
Nu prea cred
Si tu esti satanista?
Eh.Mai știi?
Și eu?
Nu sunt genul.
Meh'nu te știu
Eu m-am luat dupa poza de profil. Cred ca s-a suparat ca nu mai raspunde.
Ai încercat sa discuți cu peroane care au aceleas dileme ca și tine? Ma gândesc ca asta te-ar face sa te simți mai bine
Ma simt singur, deprimat, descurajat si mizerabil
viata asta... de ce nu are un buton de reset
Mergi maine de doua ori.
Asa voi face
Dar ce faci tu in cimitir? Iti cauti locul?
N-ar trebui să fie o problemă.
Foarte mulți se bucură că n-ajung la cimitir.
Eu nu ma incadrez in categoria lor atunci
Al meu si al altor 3 persoane
Glumesc..am deja loc, ma plimb doar si le tin companie oamenilor
Uups. Abia acum am fost atent la poza ta de profil.
Mă duc să-mi scuip în sân, să-mi fac trei cruci și să iau un gât de aghiazmă.
E bine. Fa ce te face fericita. Eu ma pun sa dorm sa-l mai injur in gand pe Domnul Zeu, poate nu ma mai trezesc dimineata. Noapte buna!
Sa-mi zici si mie daca si-a facut efectul acest ritual foarte complex.
Nu.
M-am răzgândit și doar am desfăcut o bere.
Succes
Cum sa învăț 8 cursuri într-o singură noapte care vine la pachet cu dubiile în a merge sau nu mâine la examen.