anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Stiu ca nu e o problema de viata si de moarte,dar ma irita la culme:am facut comanda la un reprezentat de niste produse de la AVON(pe la inceputul lui august), produsele alea imi trebuiesc neaparat(tocmai de aceea ajunsesem sa o sun de 15 ori pe zi sa o intreb cand vin odata). Acum s-a terminat campania,a aparut alt catalog,insa tipa imi spune zilele trecute ca a ajuns la ea doar un colet, iar coletul in care erau produsele mele au uitat sa-l trimita sau cine stie ce s-o fi intamplat si ca o sa-l trimita odata cu comanda viitoare.
De ce trebuie sa astept 2 luni? E normal? Cine e de vina:cei de la AVON sau reprezentanta ca nu e in stare sa rezolve o problema? Cred ca daca incercau sa trimita coletul din nou venea in 3 zile...nu mai pot de nervi crying.Ce se mai poate face?
E vreun reprezentant pe aici?

Răspuns Câştigător
| Quanah a răspuns:

Eu sunt reprezentant. Tot ce poti face e sa suni la Relatii cu clientii sa intrebi de acel colet. Ii dai numarul de reprezentant al tipei, numele pe care e inscrisa ea, iar tipa de acolo iti va spune exact ce s-a intamplat cu coletul. Daca a fost trimis sau nu.

1 răspuns:
| MeOana a răspuns:

Pe acici unde?