| Yoanna15 a întrebat:


Sunt consultant la catalogul oriflame si am incercat sa dau comanda, desi nu am mers zicand ca am comenzi neachitate. Eu am platit factura acum 4 zile(vineri ), si sunt agitata pentru ca am si comanda mare si mai sunt 6 zile de campanie...
Sunt foarte ingrijorata, va rog ajutati-ma cu un sfat sau ziceti-mi din experienta voastra cu cataloagele... Ma gandesc ca n-o fi avut timp sa se achite factura de vineri pana azi pentru ca a fost wikendul... dar nu cred pentru ca luna trecuta am dat comanda in aceeasi zi cand am platit.
Voi ce credeti?
Oare ce trebuie sa fac?
Cine imi da cel mai bun si intelegator raspuns primeste funda.
Multumesc! :* happy love struck

Răspuns Câştigător
| Igama a răspuns:

Comunicarea este rezolvarea tuturor problemelor, dupa parerea mea, deci...cel mai bine este sa-i contactezi si sa vorbesti cu ei, sa le explici ca tu ai achitat toate facturile.

0 răspunsuri: