| Irina000 a întrebat:

Buna!
Sunt studenta in primul an la medicina si am o mica nelamurire. Am optat sa stau anul acesta in camin si vreau sa stiu daca pe noi ne verifica cineva gen ca suntem acolo, vreau sa spun, in cazul in care eu nu am curs pana seara in ziua aia si vreau sa dau o fuga pana acasa pentru ca orasul meu e la vreo 30 de minute distanta si sa raman peste noapte, exista posibilitatea ca cineva sa comenteze ceva daca eu nu raman pe noapte acolo uneori?

6 răspunsuri:
| Bondarel99 a răspuns:

Si eu am trecut printr-o facultate si am stat si la camin si iti spun cu certitudine: NU. Caminul e un privilegiu nu o obligatie!
Nu intereseaza pe nimeni cat stat tu acolo atata timp cat ai CONTRACT si PLATESTI. Singura probleme e daca ai sta in alta camera decat a ta sau daca ai lasa pe altcineva sa stea in camera ta.

| Irina000 explică (pentru Bondarel99):

La asta m-am gandit și eu. atata timp cât eu plătesc acolo și nu fac niciun alt deranj nu inteleg de ce ar trebui sa ma controleze cineva care nu are nicio legătura cu mine, nu fac nimic rau pana la urma.
Multumesc mult de răspuns?

| Bondarel99 a răspuns (pentru Irina000):

Cu placere!
Ca sa stai linistita citeste contractul pe care l-ai semnat si ti l-au dat cand te-ai mutat la camin si o sa vezi ca nu scrie nicaieri asa ceva.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu te verifică nimeni, pentru o noapte lipsă. Dar dacă stai mai mult în altă parte decât la cămin, se va sesiza administratorul, și riști să își pierzi locul în cămin.

| Irina000 explică (pentru sadrian46):

crying am o mare problema cu statul in aceeasi camera cu multe persoane, eu am memorie auitiva, daca nu spun cu voce tare nu pot sa invat nimic, si de aceea spuneam ca poate cand aveam ocazia sa ma intorc seara acasa unde sunt linistita si pot invata ce e mai greu.
Nu stiu cum sa fac sa rezolv situatia aceasta, nu as vrea sa complic lucrurile si cu caminul.

| sadrian46 a răspuns (pentru Irina000):