| Cleopatra13 a întrebat:

inainte sa incep v-as ruga frumos sa nu ma luati la misto, pentru ca e o intrebare cat se poate de serioasa. Am 23 de ani, sunt studenta in anul 4 la UMF Victor Babes din Timisoara si de ceva timp simt ca am intrat intr-o depresie foarte puternica, nici macar nu mai pot invata, nu mai am pofta de mancare, stau toata ziua in casa si plang. Problema sta in iubitul meu de care m-am despartit dupa o relatie de 3 ani, a fost primul barbat din viata mea si, speram eu, sa fie si singurul. Eu de mica am fost invatata sa ma daruiesc unui singur baiat, iar acum ma simt distrusa..mai ales pentru ca m-a inselat cu mai multe tipe in decursul unui an si mereu l-am iertat, e cu atat mai grav cu cat am acceptat sa fac sex cu el pentru ca il iubeam. De iertat, nu il mai pot ierta chiar daca el isi doreste asta, dar nu stiu cum sa-l uit.
Ce parere aveti, cum imi pot reveni? Mai are rost sa cred in barbati?

8 răspunsuri:
| Freya1 a răspuns:

Prima iubire nu se uita niciodata.
Eu am terminat o relatie de 8 ani si la mine el a fost prima relatie serioasa dar daca nu sa mai putut a trebuit sa incheiem.Incearca sa socializezi, sa te distrezi si altfel vei vedea lucurile iar cand o sa vrei sa iti gasesti pe altcineva nu iti mai pune toata increderea in acea persoana si nici nu mai ierta asa marsavi pentru ca asa ai fost tu invatata de acasa.

| Steregoi a răspuns:

Apuca-te si citeste Biblia. Cand ai sa-l cunosti pe Dumnezeu vei uita de derbedeul ala.

| Doarunaltutilizator a răspuns:

Cauta-ti pe cineva care sa te vrea,pe retele de socializare,pe afara, prin cafenele, nu merita sa plangi dupa ala, ala acum nici nu se mai gandeste la tine si umbla cu alta.
Uita-l, ca nu are rost sa iti mai pese de el.

| syd a răspuns: