anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

BUNA TPU
Vreau sa ma duc la cursurile de limba engleza pentru incepator, dar mi-e rusine ca eu nici nu stiu sa citesc corect in engleza si nici sa numar nu pot adica sunt absolut incepator!
Ce trebuie sa fac sa ma duc sau ce ziceti voi parerile?
DAU FUNDA!

Răspuns Câştigător
| Alina570 a răspuns:

Daca acel curs de engleza este pentru incepatori, probabil ca toti ceilalti viitori colegi sunt in aceeasi situatie cu tine. Niciodata in viata sa nu-ti fie rusine sa inveti ceva doar pentru ca nu stii acel ceva. Este in regula sa nu stii, nimeni nu este atoatestiutor. In schimb faptul ca vrei sa inveti trebuie sa te faca sa te mandresti de tine insuti. Capul sus si du-te la curs. Nu-I nimic de care sa-ti fie rusine, dimpotriva, trebuie sa fi bucuros ca incepi sa inveti ceva nou.

2 răspunsuri:
| Floreenofficial a răspuns:

Salut! happy
Nu trebuie sa iti fie rusine...de asta te duci acolo ca sa inveti. Daca ai sti tot nu te-ai mai duce sa inveti ci sa ii inveti tu pe altii, ceea ce iti doresc happy.
Du-te de cateva ori sa vezi cum e, nu ai nimic de pierdut, ai numai de castigat. Daca ti se pare greu te poti retrage si gata.Succes!

| darrio2007 a răspuns:

Nu trebuie sa-ti fie rusine.Doar este curs de incepatori.Curaj! Ca fara el nu reusesti nimic in viata.