| idc a întrebat:

vreau sa specific ca sunt in clasa a 7-a si acum cu incheierea semestrului (peste 2 saptamani), mai toti sunt preocupati cu punctele de la purtare.Sunt o eleva buna la invatatura.imi iese 9 media semestriala doar la mate si fizica(nu ma prea pricep la astea asa de bine). restul numai 10 o sa imi iasa.Doar ca e o singura problema...
1.Tot anul am avut o diriginta care nu i-a pasat de mine(si de mai multi colegi)si trebuie sa precizez ca am vorbit mai tot timpul la ora dansei si am raspuns indraznet atunci cand ma certa.
2.La unele ore vorbesc mereu si imi bat joc de profesori(nu le vorbesc urat dar le mai raspund atunci cand imi zic sa tac)
3.Stiu ca o sa ziceti ca sunt nesimtita dar asa e firea mea ca sa vorbesc mult.Nu ma pot abtine eu respect lumea dar atunci cand e vorba de o discutie in timpul orei mereu ma bag.
4.Nu intru in conflicte prea des
5.Doamna diriginta vrea sa imi scada un punct la purtare pe motivele astea plus ca dansa a sunat-o mereu pe mama si a rugat-o sa ma cumintesc.chestiile astea le face din clasa a 6-a.
6.Nu spun ca nu merit dar ma gandesc ca e foarte rau pentru ca mi s-a zis ca daca am un punct scazut la purtare nu pot intra la ce liceu vreau eu.sad
Este adevarat? Ce pot pierde daca am un punct scazut la purtare? Cum imi afecteaza viitorul?
P.S.stiu ca o sa imi spuneti ca am meritat dar va rog nu asta e ideea principala...stiu ca trebuie sa ma indrept, sa ma gandesc la ce am facut dar nu este genul meu.adica eu mereu mi-am propus sa fiu cuminte.si va rog raspundeti-mi la intrebari.si ce pot face ca sa ma indrept?
Stiu ca nu o sa cititi atat dar va rog poate sa ma ajute cineva si pe mine?
Fundita dau la un raspuns bun si ajutator.
Multumesc anticipat:*

Răspuns Câştigător
| Foxy_3377 a răspuns:

Buna scumpo
Nu esti nesimtita. Dupa opinia mea asta nu consta in nesimtire.
Este foarte bine cum esti acum. Dar nu in fata profesoriilor nu stii de ce nebun dai happy