Mi-au trezit si mie nostalgia reclamele astea. Aproape toate reclamele de la Cosmote te lasau in lacrimi. Aveau un talent sa te emotioneze incredibil.
Poate va mai amintiti reclama de la Cosmote cu veteranul batjocorit de copii cand se ducea sa depuna coroane sau cu tinerii de liceu care au pregatit un filmulet cu Radu Beligan profesoarei lor de romana. Geniale
Foarte posibil ca reclamele au ajuns la un nivel foarte inalt de saturatie, avem reclame peste tot, in timp ce in trecut nu erau asa multe, sau deloc. Cand eram copil, acum vreo 10 ani, nu-mi amintesc sa fi fost reclame la fiecare 2 minute la videoclipurile de pe Youtube. Acum avem reclame de ne-am saturat, incat abia suportam una de 5 secunde, caruia nu-i putem da "skip", dar pai una de 30 de secunde.
Gandirea "strategica" la reclame este ca acestea sa fie interactive, rapide, scurte, adictive, etc - "comercial", normal, modern, pentru ca acestea se raporteaza la ritmul de cumparare si ritmul de socializare din societate, si de asemenea se raporteaza la domeniul caruia ii face publicitate, si cum isi imagineaza omul modern din 2020-21 ca foloseste acel produs, pentru ca omul modern s-a schimbat fata de 2010-2019, si inainte de anii din generatia 2010 si 2000.