| zafrina a întrebat:

Care sunt profesorii vostri preferati si de ce? sunteti mai apropiati cu ei fata de ceilalti? daca da cum asa? daca nu dc big grin? ai vrea sa te imprietenesti cu prof tau pref? daca da de ce?

5 răspunsuri:
| Nişka a răspuns:

Profesorii mei preferati sunt cei ce se fac placut intelesi -una e sa discuti cu elevul strict ceea ce spune in planificare alta e sa vi cu exemple reale pentru a starnii curiozitatea elevului -printr'o astfel de purtare un profesor se face preferat dar mai ales respectat in ochii elevuluiwinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Profesorul de religie : Cel mai intelegator si de gasca prof. Putem apela oricand la el.
Dirigintele (mate): Un adevarat exemplu de urmat, plus ca este pus intotdeauna pe sotiihee hee
Profa de sport- discutam cu ea orice.

| rixu` e fan UCV [:x] a răspuns:

Dnu diriginte pentru ca totdeauna a vorbit ca noi deschis, e un om modern nu demodat, ne ia apararea, are incredere in noi si putem vorbi aproape totul ca dumnealui. e de treabawinking

| T. AC a răspuns:

Dirigintele meu din a 9-a pana a 11-a si diriga mea de anul asta si anul urmatorhappy dirigintele el a fost un om grozav cu el puteam discuta mai orice el judeca lumea cu aceeasi raceala sufleteasca ca si mine doar eu o si condamn happy mereu se simtea bine in prezenta mea stateam cate 2 ore peste program cu el la atelier si il ajutam la treburi si totusi diferenta de varsta este de 40 de ani cred ca mai mult nu mai mult de 50 big grin asa credstraight face si acum e diriginta mea cu ea iarasi discut mai orice si cu ea la fel le da drumul colegilor mai repede cu o ora jumate ca miercuri avem 2 ore la sfarsitul zilei si noi doi stam la taclale de la 12 jumate si ne prinde si ora 3 jumate cand iesim din scoala mai mergem si sus in cancelarie luam cate o cafa de la automat big grin si uneori o duc acasa cu masina ea nu vede in mine un elev nu stiu ce vede dar ea a spus asta si mai mult nu a vrut sa comenteze happy eu o vad ca pe o femeie care are o experienta de viata in ani scuriti dar grei happy

| ßąßiii a răspuns:

Profesoara preferata este de religie si sport...ptc sunt extraordinare avem un exemplu bunwinking

Întrebări similare