| zafrina a întrebat:

Care sunt profesorii vostri preferati si de ce? sunteti mai apropiati cu ei fata de ceilalti? daca da cum asa? daca nu dc big grin? ai vrea sa te imprietenesti cu prof tau pref? daca da de ce?

5 răspunsuri:
| Nişka a răspuns:

Profesorii mei preferati sunt cei ce se fac placut intelesi -una e sa discuti cu elevul strict ceea ce spune in planificare alta e sa vi cu exemple reale pentru a starnii curiozitatea elevului -printr'o astfel de purtare un profesor se face preferat dar mai ales respectat in ochii elevuluiwinking

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Profesorul de religie : Cel mai intelegator si de gasca prof. Putem apela oricand la el.
Dirigintele (mate): Un adevarat exemplu de urmat, plus ca este pus intotdeauna pe sotiihee hee
Profa de sport- discutam cu ea orice.

| rixu` e fan UCV [:x] a răspuns:

Dnu diriginte pentru ca totdeauna a vorbit ca noi deschis, e un om modern nu demodat, ne ia apararea, are incredere in noi si putem vorbi aproape totul ca dumnealui. e de treabawinking

| T. AC a răspuns: