Emily the Strange
La numărul 12 pe strada Gabroveni s-a deschis prima reprezentanţă în România a lanţului de haine Emily the Strange, fetiţa teribilistă de doar 13 ani. Mădălina Preda a investigat magazinul şi a ales câteva produse care i-au sărit în ochi.
Ca orice magazin nou deschis, Emily the Strange s-a bucurat de un mare entuziasm încă de la deschidere. Proprietarul ne-a mărturisit că zilnic sunt asaltaţi de fete, şi mai puţin băieţi, cu media de vârstă 19-20 de ani.
Produsele Emily sunt căutate cu precădere de adeptele stilului punk, emo sau chiar şi goth. Şi totuşi, linia de haine Emily the Strange este stilată şi se potriveşte chiar şi celei mai delicate domnişoare.
Printre produse puteţi găsi colanţi coloraţi, genţi de piele sau sacoşe, cizme, pantofi, multe tricouri (chiar şi pe culoarea roz!) cu mesajele personale ale lui Emily sau pulovere tip college. Magazinul de pe Gabroveni se află într-o clădire expertizată cu gradul întâi risc seismic, dar singurul risc pe care vi-l asumaţi intrând este cel al dependenţei faţă de ciudata fetiţă. Mai mult, cele două fete care sunt responsabile cu vânzările, parcă sunt scoase dintr-o bandă desenată marca Emily the Strange.
Emily, sau această fetiţă-personaj, a luat naştere din imaginaţia designerului Nathan Caricco în 1991. Emily a fost gândită ca o metodă de promovare a colecţiei de haine marca Rob Seger, skateboarder de profesie. Acesta împărţea stickere cu Emily, insigne şi alte materiale promoţionale la tot felul de concerte, în magazine de discuri sau în skate shopuri din Santa Cruz, California. Emily a devenit instantaneu un succes, iar oamenii doreau să ştie din ce în ce mai multe despre această fetiţă cu 4 pisici negre. Cu timpul, afacerea s-a extins şi în prezent Emily the Strange se află în magazine din toată lumea. Şi dacă asta nu era de ajuns, în 2001 personajul s-a transformat în erou (sau mai bine zis antieroină) în propria carte de bandă desenată: Emily the Strange, apoi Emily’s Secret Book of Strange în 2003, Emily’s Good Nightmares în 2004 şi Emily’s Seing is Deceiving în 2006.
Cum o puteţi recunoaşte pe Emily? Ar fi bine să o vezi tu pe ea înainte să te vadă ea pe tine pentru că se poate să te trezeşti cu o piatră lansată din praştia ei.
Această fetiţă cu personalitate puternică la numai 13 ani are tenul unei păpuşi de porţelan şi o atitudine care aminteşte de Wednesday Adams. Are părul lung şi negru şi îi place să-l poarte mereu desfăcut şi cu bretonul tăiat drept. Nu poartă decât pantofi Mary Jane mari şi butucănoşi, de culoare albă, fustiţă neagră, scurtă, cu ciorapi negri şi cu nelipsitul accesoriu: cele 4 pisici negre pline de personalitate: Sabbath, cel care nu ezită să creeze probleme, Nee-Chee, mâţa cu coadă în dungi alb-negru, Miles, pisica creativă, şi Mistery, liderul grupului. Emily nu vrea să fie un trendsetter, este împotriva cuvântului cool şi mai ales nu ai să o vezi niciodată purtând haine la modă sau făcând ce fac ceilalţi copii. Emily face numai ce vrea ea, iar câteodată ai să o vezi dansând singură la petreceri. Nu socializează decât atunci când îşi doreşte şi, chiar şi atunci, o face doar cu anumite persoane "privilegiate".
Pentru Emily, nu există cuvântul trebuie, căsuţe Barbie sau fundiţe cu buline! Este antieroina societăţii moderne, un simbol al feminismului şi expresia ei preferată este "Get lost!", un îndemn pentru toţi cei care cred că pot să se aproprie de ea. Watch out!
...informatia este luata de pe internet. sper ca te-am ajutat. pupici