| Wøodenpints a întrebat:

Cât de ilogic poate fi motivul pentru care cineva ar cumpara un produs doar pentru că are o reclamă amuzantă?

Ştiu ca în ziua de azi majoritatea cumpără chestii inutile dacă o fac destui, sau dacă sunt făcute de o amumită firmă.

Dar de ce ar da cineva banii pe un produs care are o reclamă, ce nu dă deloc detalii despre respectivul produs, dar care este ori amuzantă ori spectaculoasă?

Chiar sunt chestii care se vând mai bine după ce produsul apare la sfârşitul unui filmuleţ?

2 răspunsuri:
| IsabelaIssa a răspuns:

Prin reclama iti faci cunoscut produsul. Trebuie sa inventezi o reclama atractiva cat de cat pentru produsul tau, si sa incerci sa convingi oamenii sa devina clientii tai. Un produs sponsorizat si mediatizat de multe ori lasa impresia si ca e bun. Nu tot timpul este vorba doar de impresie, unele sunt chiar bune, insa nu toate.Deci si reclama are rolul ei.

| Q69 a răspuns:

Exista o vorba:
reclama =sufletul comertului
si comertul..."sufletul"

este studiat faptul ca omul prin natura sa dezvolta dependente
asa ca vizionarea unei reclame "dragute" induce in subconstient o dorinta de a avea respectivul produs

mai nou au inventat tot felul de substante sau melodii subliminale in diverse magazine care te faca sa cumperi anumite produse