| Vanishgold a întrebat:

Cati din voi aveti jobul la care ati visat de mici? Cati din voi faceti ceea ce va place?

27 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Am ajuns departe si departe am fost dus. Vis implinit

suntserios
| suntserios a răspuns:

Voiam sa fiu sofer pe tir sau profesor de geografie
dar na, sunt programator

| anonim_4396 a răspuns (pentru suntserios):

Si eu visam la multe rahaturi cu geografia, dar in Romania mori de foame cu geografia si istoria. Asa ca noroc ca și pe mine m-a atras informatica.
Numai ca in loc de șofer de tir pe mine m-au atras trenurile. Dar acum doar ma plimb de placere in weekend/concedii

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Cand eram mic nu eram decis. Stiu ca ma puneam in locul oricarui adult pe care il vedeam la servici, si analizam atent tot "ritualul" sau. La birouri nu mi-am dorit niciodata, acolo a fost intotdeauna maica-mea. Am ramas cu scarba de birouri si hartogaraie.
Imi placea ideea de sofer de autocar, multa vreme credeam ca o sa merg in directia aia, apoi spre tir, ca e mai banos. Dupa majorat mi-am promis ca o sa imi rezerv condusul doar pentru uz personal, ca sa ramana o placere. Si asa fac day dreaming
In adolescenta mi-am fixat ideea de a avea propriul service auto, si am reusit, dar mai necesita imbunatatiri (autorizatii whistling ).
Lucrez si ca body guard, asta n-am crezut vreodata ca am sa fac. Ah, si receptioner, din cand in cand.
Imi place partea de service, si acolo imi vad viitorul day dreaming

| Vanishgold explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Deci faci 3 lucruri total diferite, 2 din nevoie si doar unul de placere. Banii scosi din celelalte 2 i-ai investit in service sau ce te-a ajutat sa-ti atingi scopul macar pe jumatate? Care crezi ca e cel mai important lucru care duce spre reusita?

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Vanishgold):