Salut valy. Sincer sunt o gramada de motive pentru care as vrea sa plec o gramada pentru care sa raman.
Momentan sunt student la o facultate in Craiova.
Pentru plecat atarna destul de greu in balanta nivelul de trai.
Definitv, niciodata.Pentru specializari, da. N-am sa plec de langa cei care ii iubesc niciodata.Sunt la varsta la care au nevoie de mine, si eu ce fac, plec in alte tari crezand ca acolo umbla cainii cu covrigi in coada? Ce folos au miile de euro daca cand ajungi in tara cumperi un cosciug cu ele? Imi plac banii, vreau sa ii am, ca oricine dar nu sunt in stare sa uit de unde am plecat si cine m-a ajutat de dragul lor.Nu am sa zic niciodata ca sunt romanca cu capul in pamant.Eu nu sunt mandra de Romania prezentului si de romanii care au fost aici in trecut.Pentru ei macar se merita sa avem bunul simt sa nu mai huiduim la imnul national
Buna! Cred ca cel mai bun motiv sa vreau sa plec este curiozitatea de a descoperi si alte locuri.Totusi nu ma grabesc, inca nu am descoperit tot ce este frumos la noi in tara.Multi zic ca tara noastra nu are nimic deosebit, dar care dintre acestia au vazut gradina de lalele din pitesti primavara, muntii carpati, pesterile si multi carpati? Cine a vazut natura din Moldova? Nu cred ca toti.Nu ma grabesc sa critic tara doar pentru ca e prost condusa si pentru ca unele detalii nu sunt inca incheiate. Dar curiozitatea si placerea de a descoperi traditii si locuri straine ma face sa mi doresc sa vizitez si tari precum Germania, China, Japonia, Rusia, chiar daca unele din acestea le pot vedea doar in poze
As, pleca tot ce ma mai leaga de tara asta sunt parintii si fratiii nimic altceva.Cred ca voi face liceul aici si voi face imposibilul sa obtin o bursa in afara tarii[cunosc 2 frati care au primit bursa in Danemarca si le este destul de bine mai ales ca toate cheltuielile se incadreaza in bursa aia si locuiesc intr-un apartament].
Probabil ca m-as mai intoarce in vacante si vizite.